FANDOM

"Dawno temu był tu ogromny las, ale został wycięty, aby zbudować statki dla floty Jarla".

---------------------------------------------

Zapomniane Pola – obszar w Star Stable Online. Znajduje się w Urodzajnych Hrabstwach.

Star Stable Online

Kiedy Światło Aideen rozprzestrzeniło się w Jorvik i życie zostało sprowadzone na wyspę, stworzono kilku Opiekunów Życia, których zadaniem była ochrona wzrastającego życia, obrona go i ostrzeganie flory i fauny wyspy przed niebezpieczeństwami. Ci Opiekunowie Życia zostali stworzeni do życia z drzew, którzy na zawsze mieli żyć w Jorvik. Ludzie odkryli te drzewa, szanując je, pozwalając im żyć. Zrozumieli, że drzewa są wyjątkowe, antyczne i służą wyższemu celowi. Zaczęli nazywać je Pradawnymi Drzewami. Pradawne Drzewa miały inny wygląd i zdolności oraz były o wiele silniejsze i bardziej potężne w dawnych czasach, w dniach swojej chwały. Dziś większość drzew zapadło w sen. Śpią. Zmęczone i wynędzniałe. Z osłabioną mocą, między innymi poprzez eksploatację naturalnych źródeł Jorvik. Jest powiedziane, że korzenie pradawnych drzew przenikają całe Jorvik i że korzenie są ze sobą połączone w niesamowitą sieć, dzięki której mogą się komunikować.

Od tego czasu znajduje się tam niewiele drzew oraz Farma Unfortunate Dews. Gospodarze farmy jednak zostali zmuszeni do sprzedania jej za grosze, z powodu epidemii krów.

Ciekawostki