FANDOM

---------------------------------------------.png

Zapomniane Pola – Obszar w Urodzajnych Hrabstwach, w Star Stable Online.

Star Stable Online

Na Zapomnianych Polach znajdował się kiedyś gęsty las. Był on mniej więcej tak potężny, jak ten w Zielonej Dolinie. Chroniły go dwa Pradawne Drzewa, które były szczęśliwą parą. Las rozkwitał, wszystko było dobrze, dopóki hrabia nie zbudował Jarlaheim.

Duża część lasu została wycięta, mieszkańcy potrzebowali drewna na opał i materiał budowniczy. Gdy większa część drzew została wycięta, krajobraz otworzył się, tworząc pastwiska dla około setki koni, mieszkającej w Stajni Jorvik. Zwierzęta były przeznaczone dla kawalerii hrabiego.

W ślepej gorliwości, ludzie wycięli jedno z Pradawnych Drzew. Była to okropna pomyłka, ale szkoda została już dokonana. Drugie, ocalałe Pradawne Drzewo pogrążyło się w samotności i żałobie po śmierci towarzysza. Straciło wolę do życia, przestało chronić las, który przez ludzi wycinających drzewa i tratujące wszystko konie, w końcu umarł.

Od tego czasu znajduje się tam tylko kilka drzew i gospodarstwo Unfortunate Dews, jednak gospodarze zostali zmuszeni do sprzedania go za grosze, z powodu epidemii krów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki