Zadania.png

Zadania w SSO

Zadania – podstawowa jednostka gry w seriach Akademia Gwiazd, Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i Star Stable Online. Lista zadań pojawia się w dzienniku.

Akademia Gwiazd

Zadania są przypisywane automatycznie. Zazwyczaj w dzienniku pojawia się naraz tylko jedno zadanie, ale czasem jest ich więcej, a czasem do wykonania jednego należy najpierw zrobić inne. Większość zadań dotyczy porozmawiania z innymi postaciami lub zdobycia odpowiedniej ilości punktów w śpiewaniu i tańczeniu.

Starshine Legacy

Zadania również są przypisywane automatycznie, ale gracz nie jest informowany o pojawianiu się ich w dzienniku, choć są tam zapisywane. Większość zadań dotyczy porozmawiania z innymi postaciami lub udania się do odpowiedniej lokacji.

Stajnia Marzeń

Zadania są oznaczone wykrzyknikami. Żółty wykrzyknik oznacza zwykłe zadanie, szary - niewykonane zadanie, zielony - wykonane zadanie, a niebieski - zadanie do wielokrotnego wykonania. Gracz zawsze jest pytany o przyjęcie danego zadania. Niektóre zadania prowadzą do kolejnych, ale zazwyczaj gracz ma dowolność w wyborze zadań. Większość dotyczy porozmawiania z innymi postaciami lub zebrania określonej ilości przedmiotów.

Star Stable Online

Struktura zadań przypomina tę ze Stajni Marzeń. Istnieją zadania zwykłe i codzienne, w tym wyścigi, które można wykonać tylko raz dziennie w zamian za punkty reputacji oraz Szylingi Jorvik. Niektóre ze zwykłych zadań wymagają zdobycia odpowiedniej ilości reputacji w danej frakcji, a na inne musimy zaczekać do następnego dnia lub przenocować za 75 Star Coins. Pojawiają się także zadania ukryte, niewystępujące na mapie ani w dzienniku zadań. 

Niebieski wykrzyknik - zadania, które mogą zostać wykonane 1 raz dziennie, np. wyścigi lub reputacja. Niebieskim wykrzyknikiem są oznaczone także miejsca, gdzie można przenocować, np. James w Forcie Pinta

Żółty wykrzyknik - te zadania można zrobić jeden raz, za zrobienie zadań z żółtego wykrzyknika dostaje się punkty doświadczenia oraz Szylingi Jorvik, a czasem ubrania lub przedmioty.

Zielony wykrzyknik - zakończenie zadań z żółtego lub niebieskiego wykrzyknika. Po porozmawianiu z postacią z zielonym wykrzyknikiem otrzymamy nagrodę.  

Więcej z Fandomu