FANDOM

Ydris-1

Ydris – postać w Star Stable Online. Prowadzi wraz ze swoim pomocnikiem błaznem Xinem oraz Północno-szwedzką klaczą Zee cyrk na Wzgórzu Nilmera przy mistycznym wozie.

Wygląd

Przed aktualizacją wyglądu

Dawniej Ydris był wysokim, chudym mężczyzną w średnim wieku. Miał czarne włosy oraz różnobarwne oczy; jedno było niebieskie, a drugie brązowe. Nosił czarny cylinder przepasany białą wstążką oraz ozdobiony czterolistną koniczyną. Jego płaszcz był szary, a jego kołnierz i guziki były błękitne. Na rękach założone miał śnieżnobiałe rękawiczki. Spodnie mężczyzny były ciemnoszare, a buty czarne. Charakterystyczną, aczkolwiek przez wielu użytkowników niedostrzeganą, cechą była niewielka, czerwonawa spirala przy lewym (brązowym) oku magika.

Aktualizacja wyglądu nastąpiła 06.06.2018 roku.

Po aktualizacji wyglądu

Odnowiony Ydris jest wysokim, młodym mężczyzną, wyglądającym na około 20 lat. Jego włosy pozostały tej samej barwy, podobnie jak i oczy (teraz jednak usunięto tajemniczą spiralę). Ma charakterystyczny, długi nos oraz duże brwi. Strój magika uległ jednak znacznej zmianie; jest on teraz ubrany elegancko, w dawnym stylu. Cały ubiór został utrzymany w odcieniach czerni i fioletu. Noszona przez niego kurtka jest ciemnofioletowa z jaśniejszymi akcentami. Ma ona wyróżniający się biały kołnierzyk z żabotem oraz ozdobne guziki. Mankiety są jaśniejsze, a za lewym ukryte jest kilka kart, używanych w iluzjach. Postać zachowała swoje białe rękawiczki, aczkolwiek są one teraz bardziej dopracowane i dopasowane. Spodnie mają podobny odcień co mankiety. Buty postaci również uległy zmianie, teraz przypominają jeździeckie, noszone przez naszą postać, jednak są nieco krótsze i mają charakterystyczne wcięcie przy zakończeniu.