FANDOM

Wyspa Koni

Wyspa Koni – funkcja w Star Stable Online, która pozwala graczowi wysłać swoje konie na wakacje, w zamian za drobną opłatą, gdzie nastrój konia jest utrzymywany na stałym poziomie. Wyspa Koni jest jedną z dwóch opcji zwolnienia miejsca w stajni. Drugą opcją jest sprzedaż koni.

W aktualizacji 30.11.2016 r. związku z renowacją stajni macierzystej, Wyspa Koni została usunięta i zastąpiona bezpłatnym pastwiskiem.

Funkcja

Gracz może mieć dziesięć koni w swojej stajni. By zwolnić miejsce dla nowych koni może skorzystać z tablicy ogłoszeń, aby wysłać wybrane konie na Wyspę Koni. Możliwe jest wysyłanie nieograniczonej ilości koni, pod warunkiem, że w stajni pozostanie co najmniej jeden koń. Ta funkcja umożliwia graczowi posiadanie nieograniczonej ilości koni. Koń z Wyspy Koni może być zabrany w dowolnym momencie, ale gracz nie otrzyma zwrotu kosztów za pobyt na wyspie. Konie wysłane na Wyspę Koni biorą ze sobą ekwipunek jeśli go posiadają, ale w dowolnym momencie można go zdjąć.

Opcje

Luksusowe wakacje..

Luksusowe wakacje

"Twój koń otrzyma wszystko co najlepsze, od grzywy, aż po ogon. Najlepsze jedzenie, najlepszy ogród, nic nie jest za dobre na te wakacje. Dostaniesz swojego konia w najlepszym nastroju." Luksusowe wakacje kosztują 129 SC.

Ekonomiczne wakacje.

Ekonomiczne wakacje

"Twój koń otrzyma odpowiednie jedzenie i ćwiczenia. Otrzyma zwykłe miejsce w stajni i dostęp do przyjemnego ogrodu. Wróci do Ciebie w neutralnym humorze." Ekonomiczne wakacje kosztują 495 SJ lub 9 SC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki