FANDOM

Thomas Moorland
Thomas-0
Wiek 57
Zawód Właściciel stajni
Data urodzin 28 września (waga)
Miejsce zamieszkania Stajnia Moorland
Ulubiona potrawa Yorkshire pudding
Specjalne umiejętności Zmysł koni
Hobby Hakowanie
Rodzina Baronowa (matka)
Pan Sands (ojciec)
Anastasia Silverglade (siostra)
Aaron Silverglade (brat)
Catherine Moorland (żona)
Justin Moorland (syn)
Jasper Holbrook (teść)

Thomas Moorland – właściciel stajni Moorland w Star Stable Online. Jest ojcem Justina oraz synem Baronowej i pana Sandsa.

Star Stable Online

Na początku gry Thomas potrzebuje pomocy, ponieważ sprawa z panem Kembellem wymyka się spod kontroli. G.E.D. chce zniszczyć stajnię Moorland i zadaniem gracza jest pozbyć się zagrożenia. Pomaga mu także poukładać stosunki z Jasperem, który żywi urazę do Thomasa.

W późniejszym etapie gry, gdy Justin znika po otrzymaniu listu, który dała graczowi Sabine, Thomas mówi, że dziewczyna nękała jego rodzinę od jakiegoś czasu. Po tym, jak Justin wraca z Dark Core, Thomas zabiera syna na Półwysep Południowego Kopyta, by chłopak odpoczął i odzyskał równowagę.

Podczas badania drzewa genealogicznego Linda odkryła, że przed małżeństwem Baronowa była żoną pana Sandsa i urodziła jego dziecko. Jej synem jest Thomas Moorland. Przez wiele lat Baronowa dawała anonimowe datki na jego stajnie.

Ciekawostki

  • Podczas Świąt Bożego Narodzenia można pomóc Thomasowi z wymyślaniem świątecznych rymów, by zdobyć świąteczne życzenia.