FANDOM

Rainbow
Tęcza – coroczne wydarzenie w Star Stable Online organizowane z okazji dnia Św. Patryka.

Star Stable Online

Chaun

Opis oficjalny

Chaun, gburowaty skrzat, który nie mówi za dużo, wrócił! Chaun jak zwykle szuka złota i jak z pewnością wiecie, można je znaleźć na końcu tęczy. Naprawdę! Tylko nie mówcie nikomu. Chaun zawsze podróżuje razem z tęczą, ale za każdym razem, kiedy pojawia się ona w innym miejscu, Chaun traci kawałki swojego skarbu. Przynieś mu kawałki znalezionego złota, które znajdują się blisko tęczy, aby otrzymać cudowne prezenty w zamian. Skrzaty nie są znane ze swojej hojności, ale Chaun ma w tym roku naprawdę wyjątkowe rzeczy.Tęcza pojawi się w różnych lokalizacjach co jakiś czas. Lokacje te to: Dolina Złotych Wzgórz, Farma Dew w Eponie, Zapomniane Pola, Jezioro Valedale, Pola Everwind, Złote Pola i Jodłowy Gaj.

Tęcza

Opis zwykły

Tęcza w Jorvik to coroczne wydarzenie organizowane przez twórców Star Stable Online z okazji dnia Św. Patryka - patrona Irlandii. Pierwsza odsłona nastąpiła 11 marca 2016r. Wydarzenie polega na zbieraniu złota z tęczy z kopców porozrzucanych w danych lokacjach. Jest 10 kopców w każdym miejscu i z każdej można zdobyć do 10 kawałków złota. Tęcza pojawia się od godziny 7:00 do 21:50 i w danej lokacji znajduje się przez ok. 20 min. Złoto można wymieniać u skrzata Chauna na losowo generowaną rzecz.

Godziny i miejsca pojawiania się tęczy: