FANDOM

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core
Starshine4.jpg
Deweloper(zy) Pixel Tales
Wydawca/y Hidden Entertainment AB
Seria Starshine Legacy
Platforma/y PC
Data/y wydania 2005 (świat)
Gatunek/i Przygodowe

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core – ostatnia gra z serii Starshine Legacy.

Fabuła

Poziom 1

Złote Gwiazdy: 1

Alex jest na czarnej liście u pani Graham, odkąd wysadziła silnik samochodu dyrektora szkoły. Nauczycielka wciąż przydziela jej nowe zadania, ale z pomocą Lindy dziewczynie udaje się wymknąć, ponieważ jej młodszy brat James jest w tarapatach. Alex broni go przed szkolnym łobuzem Buckiem, lecz wtedy pojawia się jego siostra, Katja, i wyzywa Alex na wyścig konny.

Poziom 2

Złote Gwiazdy: 4

Katja i Alex spotykają się w stadninie Jorvik, by odbyć wyścig na Wzgórzu Strachów. Sędzią wyścigu jest Herman. Wygrywa ta, która pierwsza przywiezie złote jabłko ze Wzgórza. Przed wyścigiem Alex słyszy w głowie zaniepokojony głos swojego konia, Tin-Cana. Katja wygrywa wyścig, lecz Alex jest pewna, że tamta oszukiwała. Na końcu poziomu Katja daje Jamesowi całusa, a ten zachowuje się jak zahipnotyzowany.

Poziom 3

Złote Gwiazdy: 1

Alex ponownie przybywa do stajni, kiedy dzwoni do niej mama i mówi, że James zniknął. Dziewczyna rozmawia z Lindą, która pokazuje jej wizję zahipnotyzowanego Jamesa i mającej nad nim władzę Katji. Przeciwniczka składa propozycję: brat w zamian za Tin-Cana. Herman radzi Alex, by udała się na kamienną polanę, aby znaleźć pomoc, co może zrobić, aby uratować Jamesa i swojego konia. Spotyka tam Frippa, magiczną wiewiórkę (bardzo nie lubi, kiedy się go nazywa wiewiórką), jednego ze strażników Garnoka uwięzionego w statku kosmicznym, który rozbił się na Ziemi. Fripp pomaga Alex ucząc ją, jak ma używać swojej mocy i opowiada jej o Pandorii i Gwiezdnych Jeźdźcach. Jej moc to Mentalne Uderzenie, które zabiera dusze z ciał istot żywych.

Poziom 4

Złote Gwiazdy: 3

Linda prosi Alex o dostarczenie książek, które ukradli jej pracownicy Dark Core. Alex jedzie do młyna i korzystając z mentalnego uderzenia, udaje jej się odzyskać książki. Dziewczyny dowiadują się z nich o potworze imieniem Garnok, a chwilę potem dzwoni do nich Lisa z informacją, że jej tata (pracujący na platformie Dark Core) bierze udział w projekcie Garnok.

Poziom 5

Złote Gwiazdy: 3

Alex udaje się na miejsce projektu Garnok. Znajduje tam pana Sandsa, który jeździ na wózku inwalidzkim, odkąd Concorde kopnął go do mrocznego portalu. Sands twierdzi, że tylko kodeks Pandorii może pomóc Alex uratować i Jamesa, i Tin-Cana. Dziewczyna unicestwia Sandsa i jego pomocników zdobywają książkę z kodeksem Pandorii.

Poziom 6

Złote Gwiazdy: 3

Alex udaje się do Diabelskiej Dziury, gdzie umówiła się z Katją. Pokonuje Bucka, lecz Katja wciąż nie chce uwolnić duszy brata. Wtedy Alex wyzywa ją na wyścig zgodnie z kodeksem Pandorii. Wygrywa go, a dusza Jamesa znów jest wolna, ale przed swoim zniknięciem Katja ostrzega, że Garnok i tak zostanie uwolniony.

Poziom 7

Złote Gwiazdy: 7

Linda otrzymuje wizję pana Sandsa, według której tylko zniszczenie pieczęci w Pandorii może powstrzymać uwolnienie się Garnoka. Dziewczyny udają się tam i każda niszczy swoją pieczęć.

Gry z uniwersum Jorvik
Starshine Legacy: Epizod 1Epizod 2Epizod 3Epizod 4
Akademia Gwiazd: Audition!Showtime!Breakthrough!Starstruck!
Star Stable: Jesienny GalopZimowy RajdWiosenna PrzygodaLetnie Zawody
MMORPG: Star Stable Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki