FANDOM

Darkcore

Starshine Legacy: Dark Core Rising – drugi komiks z serii Starshine Legacy.

Fabuła

Lisa, Linda i Herman dyskutują o porwaniu Starshine, tymczasem Pan Sands planuje użyć konia do pokonania Jeźdźców Dusz. Lisa traci przytomność, więc Linda dzwoni do jej ojca, ten jednak ma problemy z dostaniem się z platformy na ląd. Lisa budzi się i dzięki swej nowej mocy leczy guza na głowie Hermana. Po znalezieniu przez Alex w boksie Starshine wizytówki Dark Core, Lisa i Linda postanawiają dosiąść Meteora i jechać Starshine na ratunek. Herman i Alex jednak nie są przekonani i dzwonią na policję, do posterunkowego Konrada. W tym samym momencie Anne otrzymuje wiadomość od cichego wielbiciela i udaje się do Leonardo, by się z nim spotkać. Dziewczyny jadące na Meteorze zderzają się z samochodem Konrada. Pan Peterson próbuje wszystkiego, by dostać się na ląd, jednak Laverne obezwładnia go, a Sands czyni ostatnie przygotowania do swojego planu. Anne spotyka pod lodziarnią Alex, gdy nagle pojawia się przed nimi Fripp. Tłumaczy im, że musiał je tu zwabić, by przebudziły się jako Jeźdźcy Dusz i pomogły swoim przyjaciółkom. Przebudziwszy się, Lisa błąka się w lesie i napotyka Frippa. Ten mówi jej, by ruszała na ratunek Starshine'owi. Dziewczyna udaje się na platformę Dark Core i wraz z koniem ucieka. Gdy dołącza do koleżanek, leczy ciężko rannego Meteora.

Komiksy z uniwersum Jorvik
Starshine Legacy: The Arrival of the SoulridersDark Core Rising
Akademia Gwiazd: Spotlight: AuditionSpotlight: Showtime
Star Stable Online: Clouds over Silverglade