FANDOM

Stajnia

Stajnia macierzysta – prywatna stajnia gracza w Star Stable Online. Otrzymała oficjalną nazwę "Moja stajnia" w aktualizacji 30.11.2016 r., kiedy stajnia została odnowiona.

Stajnia macierzysta

Wszyscy gracze mają tak zwaną "Moją Stajnię". Miejsce, w którym gracz ma stajnię, jest również domem gracza. Wybierając "Wezwij podwózkę" z menu gry, gracz zawsze będzie transportowany do miejsca, w którym posiada stajnię.

Konie i boksy

Wszystkie zakupione konie znajdują się w stajni. Istnieje dwanaście boksów z miejscem dla dwunastu koni, w tym dla aktualnego konia, na którym jeździ gracz. Funkcja "Ulepsz stajnię" może zwiększyć stajnię w trzech krokach do czternastu, do szesnastu lub do osiemnastu boksów. Aby z niej skorzystać wystarczy porozmawiać z Johnem, który stoi przy każdej stajni. Można posiadać nieograniczoną ilość koni, niezależnie od boksów.

Pastwisko

Koń, dla którego nie ma miejsca w stajni, znajdzie miejsce na pastwisku. Gracz może przenieść konia z pastwiska do boksu kiedy tylko zechce. Gracz posiadający konie na pastwisku oraz w boksach musi codziennie o nie dbać, aby utrzymać nastrój konia. Jeśli wykupi się pomoc stajennej, wszystkie konie zarówno te w boksach jak i te na pastwisku zostaną zadbane przez stajenną.

Dawniej konie zamiast na pastwisko udawały się na płatną Wyspę Koni.

Szafa

Gracz posiada swoją własną szafę w swojej stajni. W szafie można przechowywać odzież, sprzęt jeździecki, zwierzęta, jedzenie oraz niektóre przedmioty. Szafa jest dostępna również dla graczy nie posiadających Star Ridera.

Tablica ogłoszeń

Klikając na tablicę ogłoszeń gracz może wykupić pomoc stajennej, automatycznie ustawić konie w boksach i zmienić swój wygląd lub początkowego konia.

Inne funkcje

W wywiadzie z dyrektorem gry Marcusem Thorell Björkäng wyjawił, że będzie można w przyszłości dekorować swoją stajnię i że "Moja Stajnia" zostanie rozszerzona o kolejne funkcje w przyszłości.

Pre-release 

  • Star Stable Teasers - MyStable

    Star Stable Teasers - MyStable

    W dniu 22.07.2016r. Star Stable potwierdziło, że pracuje nad odnowieniem stajni macierzystej - "Mojej Stajni".
  • W dniu 24.10.2016r. Star Stable dodało więcej informacji i szkiców na temat "Mojej Stajni".
  • W dniu 28.11.2016r. Star Stable Online dodało oficjalny zwiastun "Mojej Stajni" na ich oficjalnym kanale na YouTube.

Miejsca