FANDOM

Stadnina Jorvik – najsłynniejsza stadnina na wyspie. Jej właścicielem jest Herman. Znajdują się w niej konie Jeźdźców Dusz.

Jst.png

Stadnina Jorvik

Akademia Gwiazd: Epizod 2

Gracz szuka w stadninie rozwiązania zagadki podanej przez Hermana. Później uwalnia uwięzioną w stajni przyjaciółkę.

Akademia Gwiazd: Epizod 3

Gracz ćwiczy na padoku układ taneczny do występu w Black Light.

JorvikSA3.png

Stadnina Jorvik w Akademii Gwiazd: Breakthrough!

Akademia Gwiazd: Epizod 4

Stadnina zostaje na mapie zastąpiona Areną Jorvik, która została przygotowana na dużym wybiegu w stadninie.

Starshine Legacy

Gracz odwiedza Stadninę Jorvik w drugim poziomie każdej części serii, by potrenować, oraz w ostatnim, by wziąć udział w zawodach. Wyjątkiem jest ostatnia część serii, w której nie ma zawodów, a w drugim poziomie w stadninie tylko spotyka się z Katją przed wyścigiem na Wzgórzu Strachów.

JorvikSSL3.png

Stadnina Jorvik w Starshine Legacy

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Stajnia Jorvik jest startowym miejscem w grze. Stamtąd gracz wyrusza z Hermanem na zawody Pucharu Claymore. Mieszka tu stajenna Beatrice i weterynarz Barbara.

Konie

  • Irlandzki koń pociągowy
  • Koń fiński
  • Kłusak orłowski

Star Stable Online

Stadnina Jorvik po raz pierwszy została udostępniona jesienią 2013 roku, kiedy to otworzono Urodzajne Harbstwa. Stajnia jest frakcją, więc można w niej zdobywać punkty reputacji. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji, pojawia się zadanie z Hermanem i G.E.D oraz możliwość Elitarnego Wyścigu Stajni Jorvik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki