FANDOM

Stadnina Jorvik – najsłynniejsza stadnina na wyspie Jorvik. Jej właścicielem jest Herman. Pojawia się w Akademii Gwiazd, Starshine Legacy oraz w Star Stable Online.

Akademia Gwiazd: Epizod 2

JorvikSA3

Gracz szuka w stadninie rozwiązania zagadki podanej przez Hermana. Później uwalnia uwięzioną w stajni przyjaciółkę.

Akademia Gwiazd: Epizod 3

Gracz ćwiczy na padoku układ taneczny do występu w Black Light.

Akademia Gwiazd: Epizod 4

Stadnina zostaje na mapie zastąpiona Areną Jorvik, która została przygotowana na dużym wybiegu w stadninie.

Starshine Legacy

JorvikSSL3
Gracz odwiedza Stadninę Jorvik w drugim poziomie każdej części serii, by potrenować, oraz w ostatnim, by wziąć udział w zawodach. Wyjątkiem jest ostatnia część serii, w której nie ma zawodów, a w drugim poziomie w stadninie tylko spotyka się z Katją przed wyścigiem na Wzgórzu Strachów.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Stajnia Jorvik - Stajnia Marzeń

Stajnia Jorvik jest startowym miejscem w grze. Stamtąd gracz wyrusza z Hermanem na zawody Pucharu Claymore. Mieszka tu stajenna Beatrice i weterynarz Barbara.

Konie

Star Stable Online

"Od wielu lat Herman prowadzi z powodzeniem najbardziej znaną stajnię w Jorviku. Stajnia ma bogatą historię i nazywana jest królewską stajnią, choć Jorvik od dawna jest nowoczesną demokracją."

Stajnia Jorvik-1

Stajnia Jorvik znajduje się w Urodzajnych Hrabstwach i jest jedną z najsłynniejszych stajni w Jorvik. Właścicielem jest Herman, a stajenną Johanna, która oferuje nocleg w stadninie. W pracy pomaga również Stein. Niedaleko stajni Jorvik znajduje się arenafarma Słonecznikowych Pól oraz Jarlaheim. W pobliżu stadniny stoi Barbara, która udostępnia dwa wyścigi. Co roku w sierpniu odbywają się tu dni otwarte stajni Jorvik.

Frakcja

Największa i najbardziej znana stajnia w Jorviku. Tę stajnię prowadzi legendarny Herman.

Reputację we frakcji można budować, pomagając mieszkańcom stajni.

Postacie

Stajnie na wyspie Jorvik
Starshine Legacy: Stadnina Jorvik
Akademia Gwiazd: Stadnina Jorvik
Stajnia Marzeń: Jesienny Galop: Stadnina JorvikHillcrestValedaleFirgrove
Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd: Stadnina MeanderStadnina Cape PointStadnina na Sosnowym Wzgórzu
Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda: Stadnina w RockvilleStadnina w BayridgeStadnina w Beauvista
Stajnia Marzeń: Letnie Zawody: Ranczo KojotaFarma GrzechotnikaStadnina Cod Point
Star Stable Online: Stajnia MoorlandFort PintaFirgroveValedaleFarma Steve'aStajnia Złotych LiściStadnina JorvikStajnia Nowej GraniDundull