FANDOM

2spotlight-1.jpg

Spotlight: Showtime – drugi komiks z serii Akademia Gwiazd.

Fabuła

Brittany wstaje zbyt późno i śpieszy się do szkoły. Biegnąc ulicą, wpada na Pierre'a i przegapia autobus. Jest wściekła, ale chłopak w ramach przeprosin podwozi ją swoim motocyklem. Gdy dziewczyna dociera do szkoły, Kyomi mówi jej, że wszyscy uczniowie mają stawić się w auli. Maurice Bergen informuje, że statuetka będąca nagrodą w Festiwalu Piosenki w Jorvik została skradziona, a sprawca zostanie wydalony ze szkoły. Grono nauczycielskie podejrzewa Kevina. Ku złości Brittany, Kyomi przystawia się do Pierre'a. Tymczasem Clarence podziwia skradzioną statuetkę w swoim biurze. Lisa i Kyomi przygotowują swój występ na festiwal, a Brittany spotyka Pierre'a U Leonardo. Postanawiają naprawić swoją relację i idą na randkę. Disco przynosi Kevinowi zapis badania mózgu żony pana Bergena, co chłopak postanawia wykorzystać do swojego występu w festiwalu. Pierre i Brittany idą do Black Light i oglądają comeback Raptora. Znajdują tam identyczne łuski, jakie leżały w biurze Maurice'a, dlatego czym prędzej idą do niego, by wyjaśnić mu, że to Raptor ukradł statuetkę, a nie Kevin. Lisa i Kyomi wygrywają festiwal, Kevin dostaje stypendium, a Pierre i Brittany zostają parą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki