FANDOM

Spotlight-1.jpg

Spotlight: Audition – pierwszy komiks z serii Akademia Gwiazd.

Fabuła

Lisa denerwuje się przed przesłuchaniem do Akademii Gwiazd, tymczasem Kevin i Kyomi potajemnie ćwiczą w szkolnej sali muzycznej. W Dark Chord Records Clarence Stillwater zwalnia Raptora i postanawia zostać sponsorem przesłuchań do Akademii, by znaleźć gwiazdę na jego zastępstwo. Do Brittany dzwoni Maurice Bergen i mówi, że mimo znajomości z jej ojcem nie będzie mógł traktować jej ulgowo. W dzień przesłuchań Lisa zostaje w szkole zaatakowana przez Lilith, co widzą Kevin i Kyomi. Maurice wita wszystkich w auli i tłumaczy zasady przesłuchania oraz przedstawia jurorów: pannę Ritę, panią Graham i pana Grimpa. Kevin i Kyomi zaczepiają Lisę i całą trójką idą do U Leonardo. Gdy po zjedzeniu lodów wychodzą, widzą, jak Brittany ratuje Disco spod kół ciężarówki. Następnego dnia przesłuchań Lisa radzi sobie ze śpiewem, ale Lilith i Lance dosypali kredy do picia Kyomi, przez co ta ma problem z wydobyciem głosu. W końcu udaje się jej. Clarence proponuje Brittany kontrakt, jeśli ta pokaże Maurice'owi kompromitujące zdjęcia przyjaciół, jednak dziewczyna odrzuca ofertę i cała czwórka dzięki wspólnemu występowi dostaje się do Akademii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki