FANDOM

Spirit
Mustang (Spirit) 2.jpg
Bonus do umiejętności Siła +2
Posłuszeństwo +2
Szybkość +0
Wytrzymałość +0

Zwinność +2

Miejsce kupna Zmienne (miejsca pojawiania się)
Poziom odblokowania 1
Koszt 1 jabłko Miradero (699 Star Coins)

Spirit – pierwszy i jak do tej pory jedyny unikatowy koń w Star Stable Online. Został zapowiedziany 6 maja, a dodany do gry 10 maja. Powstał na podstawie mustanga Spirita z serialu "Spirit Riding Free". Został dodany do gry właśnie z okazji premiery tegoż serialu.

Star Stable Online

Opis w grze

Nie możesz założyć wyposażenia dla koni na Mustanga

Mustang to dziki koń, który uwielbia przygody. Z natury jest radosny i lubi rywalizację, prawdziwy z niego dowcipniś. Ma przy tym cechy lidera, który zawsze chce pomagać swoim bliskim, chronić ich i opiekować się nimi.

Jako że Mustang jest dzikim stworzeniem i nie można go oswoić, nie pozwala na zakładanie sobie żadnej uprzęży ani siodła. Mustang z chęcią będzie Ci towarzyszyć w nowych przygodach, ale jeśli chcesz go dosiąść, musisz wykazać się wyjątkowymi umiejętnościami, ponieważ jazda na dzikim koniu bez siodła to nie lada wyzwanie!

Zwykły opis

Spirit zwany w grze po prostu Mustangiem jest pierwszym i jak na razie jedynym unikatowym koniem w Star Stable Online. Został dodany 10 maja z okazji premiery serialu "Spirit Riding Free", a zapowiedziany został już 6 maja. Jak można się domyślić, został zaprojektowany na wzór oryginalnego Spirita. Od innych mustangów różni się jedynie maścią, brakiem możliwości założenia jakiegokolwiek wyposażenia oraz warunkami posiadania. Innymi słowy Spirit jest po prostu dzikim mustangiem z bułanym odcieniem sierści, jednak żeby go posiąść trzeba osiągnąć u wierzchowca reputację "Podziwiana", kupić jabłko Miradero oraz dać mu.

Lokalizacja

SpiritKomunikat.png

Komunikat pojawiający się w pobliżu Spirita

Gdy znajdujesz się w pobliżu Spirita pojawia się charakterystyczny komunikat, a co jakiś czas pokazują się małe zawirowania liści wskazujące miejsce pobytu konia. Spirit pojawia się o pełnych godzinach od 8:00 do 21:00 krążąc w różnych lokacjach aż do kolejnej pełnej godziny. Będąc w danym miejscu koń daje nam określone zadania do wykonania, dzięki którym zacieśniamy więzi z nim.

Możliwe miejsca

Niestety Spirit nie ma określonych miejsc pobytu, ale zawsze pozostaje w danym miejscu przez pełną godzinę. Dodatkowo znalezienie go ułatwia pojawiający się komunikat oraz zawirowania liści. Oto różne możliwe miejsca występowania Spirita:

Zadania

  • Daj Mustangowi marchewkę
  • Daj Mustangowi pomarańczę
  • Doprowadź Mustanga do wyznaczonego miejsca
  • Pomóż zagubionej owcy wrócić do stada
  • Pomóż zagubionej żabie wrócić do domu
  • Daj Mustangowi siano.
  • Znajdź zagubionego królika i zanieś go do matki.

Ciekawostki

  • Spirit jest pierwszym unikatowym koniem w grze oraz jedynym posiadającym brwi
  • Jako jedyny posiada funkcję stawania dęba po wciśnięciu 'spacji', kiedy stoi w miejscu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki