FANDOM

Shire
ShireSSO.png
Wersje kolorystyczne Kary
Siwy
Srokaty
Kasztanowaty
Siwy Jabłkowity

Gniady

Gniady jabłkowity

Bonus do umiejętności Siła +5
Posłuszeństwo +2
Szybkość +0
Wytrzymałość +1
Zwinność+0
Miejsce kupna Wyspa Padok,
Fort Pinta,
Księżycowy Sierp

Nowa Grań

Poziom odblokowania 8
Koszt 949 SC

Shire – rasa koni dostępna w Star Stable Online. Pierwsze trzy maści zostały dodane 10/7/2015, a kolejne trzy 10/21/2015.

Star Stable Online

Opis w grze

Konie Shire to jedna z największych ras koni na świecie. Ze wzrostem, który osiąga pięć i pół stopy lub 1,7 metra, konie te są majestatyczne i potężne. Mimo swoich rozmiarów są także znane ze swojego spokojnego i przyjaznego usposobienia. Co dla nich charakterystycznego to ciężka i gęsta grzywa.

Ze względu na swoje rozmiary ,Shire jest także silnym koniem i może ciągnąć ciężary do pięciu i pół tony bez żadnego problemu. To sprawiło, że konie były popularne wśród wojska w okresie średniowiecza, kiedy mogły bez problemu unieść żołnierzy wraz z ciężką zbroją. Wraz z zanikiem wojska tego typu, Shire zaczęły być używane jako konie pociągowe. W dzisiejszych czasach konie te są coraz mniej wykorzystywane do pracy. Pojawiają się natomiast na wielu paradach i pokazach.

Charakterystyka

Są to obecnie największe konie na wyspie Jorvik. Ze wzrostem, który osiąga około 5,5 stopy lub 1,7 metra, konie te są majestatyczne i potężne. Mimo swoich rozmiarów są także znane ze swojego spokojnego i przyjaznego usposobienia. Posiadają charakterystyczną, ciężką i gęstą grzywę. Swoje korzenie mają w Wielkiej Brytanii, ale zostały one przeniesione do Ameryki w latach 1700 - 1800.

Galeria

Ciekawostki

  • Na ich zmienionym modelu były tworzone drugie Jorveskie Dzikie Konie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki