FANDOM

Sabine
Sabine – antagonistka w grze Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców. Pojawia się także w Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd, Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda i Star Stable Online. Choć nigdy nie zostało to potwierdzone, to prawdopodobnie ona jest tajemniczym jeźdźcem w czerwonej pelerynie. Jej koniem jest Khaan.

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Sabine podłożyła swój telefon do szafki Lindy i ukradła jej klucze. Jest niemiła wobec Lisy. Gdy Lisa, Anne i Alex szukają w stajni wskazówek dotyczących porwania Starshine, Sabine zamyka je tam. Ściga się z nią w zawodach, ale przegrywa.

Akademia Gwiazd 2

Sabine1

Sabine nie pojawia się osobiście, ale Herman wspomina, że korzystając z długiego weekendu, wyjechała z rodzicami na tropikalną wyspę.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Sabine kpi z wygranej w zawodach Lindy, ale nikt jej nie słucha.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Gracz musi pokonać dobry czas zdobyty przez Sabine w Grand Prix na Sosnowym Wzgórzu, by pojechać na Pokaz Koni Dietricha.

Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda

Sabine udostępnia trening terenowy niedaleko Beauvista.

Star Stable Online

SabineSA

Zdjęcie Sabine w garderobie w Akademii Gwiazd

Sabine jest jednym z Jeźdźców Mroku. Spotykamy ją, gdy rozpoczynamy zadania z Alex w Centrum Jeździeckim Srebrnej Polany. Udaje nową stajenną i jest niemiła dla gracza, kiedy spotyka ją po raz pierwszy. Później Sabine proponuje nowy start i przyjaźń, po czym wręcza list do Justina Moorland, przez co chłopak odpływa z nią i staje się Jeźdźcem Mroku. Gdy gracz chce znaleźć zdjęcie Johna Sandmana (Pan Sands użył tego nazwiska aby zostać mężem Baronowej), ta pojawia się pod czerwonym płaszczem i kradnie je. Otwiera też bramę prowadzącą do domku Czarownicy Pi. Podczas pierwszej wyprawy do Dark Core gracz dowiaduje się, że to właśnie ona stoi za zniknięciem Lisy i Anne oraz próbowała pozbyć się Lindy.

Ciekawostki

  • Zdjęcie Sabine wisi w garderobie w serii Akademia Gwiazd.
  • W pierwszej części Starshine Legacy, podczas ucieczki przed Sabine, możemy ją przechytrzyć zjeżdżając z głównej drogi. Wówczas obojętnie przejedzie obok nas.