FANDOM

Raptor.jpg

Raptor – raper z Jorvik. Pojawia się w Akademii Gwiazd i Star Stable Online. Dorastał w biednej dzielnicy, dopóki nie odkrył go Clarence Stillwater i wypromował go na gwiazdę.

Akademia Gwiazd: Epizod 3

Clarence Stillwater szuka tancerzy do występu z Raptorem, który przygotowuje swój comeback.

Akademia Gwiazd: Epizod 4

Raptor bierze udział w Festiwalu Piosenki w Jorvik i tańczy z innymi uczestnikami w występie z panną Ritą.

Star Stable Online

Gracz może zdobyć autograf Raptora w centrum handlowym. Występuje on co czwartek na scenie.

W lutym 2016 ogłoszono konkurs na stworzenie teledysku do nowego hitu Raptora o nazwie Doh Dah.

Co pewien czas w Jorvik City Plaza ma miejsce "Tydzień mody", gdzie na 2 piętrze można zobaczyć występy Raptora. Obok niego chodzą modelki.

W czasie Świąt 2016 Rator jeździł po Mieście Jorvik, śpiewając swój nowy utwór o tym miejscu.

Komiksy

Raptor został wyrzucony z Dark Chord Records, ale Clarence oferuje mu ponowny kontrakt, jeśli ten ukradnie stauetkę na festiwal. Raptor zgadza się i przygotowuje swój comeback w klubie Black Light.

Piosenki

  • Hey Yo
  • Doh Dah
  • Jorvik City

Ciekawostki

  • W całej serii Akademia Gwiazd Raptor wypowiada tylko jedną kwestię: "Raptor nie boi się nikogo, atakuje jak drapieżnik. Yo."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki