FANDOM

Protagonistka (Star Stable Online) – innymi słowy nasza postać w Star Stable Online. Młoda dziewczyna o wielkiej mocy, miłości do koni i prawdopodobna reinkarnacja samej Aideen. Postać każdego gracza jest wyjątkowa i niemalże niepowtarzalna, przez co trudno ją jednoznacznie opisać, choć zmienny jest tylko wygląd.

Charakterystyka

Imię i nazwisko

Osobny artykuł: dostępne imiona i nazwiska gracza

Postać jako sama w sobie nie ma nadanego imienia czy nazwiska, dopiero my, czyli gracz nadajemy jej personalia. Wybór nie wpływa znacząco na grę, lecz później nie możemy zmienić tożsamości, gdyż określa ona nas na serwerze. Na każdym serwerze może być tylko jedna osoba o danym imieniu i nazwisku, więc zmiana personali byłaby kłopotliwa.

Wygląd

Jako gracze możemy nadać naszej postaci prawie dowolny wygląd. Jednak kilka cech pozostaje niemożliwych do zmienienia: nie możemy zmienić budowy naszej postaci oraz ubioru startowego. Na start możemy wybrać dla naszej postaci jedną z 8 fryzur w jednym z 4 kolorów: blond, krwistorudy, brąz i czerń. Każda fryzura jest nie dłuższa niż do mniej więcej ramion. Twarz i kolor skóry możemy wybrać spośród 12 propozycji, i każda posiada cechy innej grupy etnicznej m.in. Azjatów czy Słowian. Kolor oczu także możemy wybrać spośród 17 propozycji oraz makijaż w 4 wariantach. W późniejszym czasie możemy zakupić inną fryzurę oraz makijaż, bądź zresetować postać i wykreować od początku.

Domyślnie nasza postać jest ubrana w pomarańczową koszulkę na krótki rękaw, burgundowe bryczesy, czarne oficerki, białe rękawiczki bez palców i czarny, prosty toczek. W późniejszym czasie możemy ubrać naszą postać w dowolne, kupione w sklepie ubrania.

Jedną z niemożliwych do zmodyfikowania cech postaci jest jej budowa. Postać ma charakterystyczne dla dorosłych kobiet wcięcia w talii,szersze biodra i niewielki biust. Cechuje się także prostą i zgrabną sylwetką.

Wzrost postaci jest cechą dość trudną do określenia. Nie zostaje podany w żaden sposób, a w grze nie mamy dostępu do jakichkolwiek konkretnych punktów odniesienia, jednak przyjmuje się, że protagonistka ma od 1,6 do 1,70 m wzrostu, aczkolwiek jest to tylko domysł i wymiar "na oko".

Wiek

Choć dokładny wiek naszej postaci nie jest podany można go wywnioskować z kilku pierwszych zdań w grze. Jest wspomniane, iż przyjeżdża do Jorvik na lato, a jeśli uda jej się dostać do tamtejszego Instytutu Hipologii zostanie tu na stałe. Jako, że żeby dostać się do takowej szkoły wyższej trzeba ukończyć szkołę średnią, którą kończy się mniej więcej w wiek 18-19 lat. Po tym możemy sądzić, że wiek protagonistki to właśnie przedział wiekowy 18-19 lat, choć wygląda na młodszą. Potwierdza to także stosunek innych postaci do niej oraz budowa cielesna - wcięcia w talii oraz szersze biodra są cechą dorosłych kobiet.

Charakter i cechy fizyczne

Protagonistka z natury jest miłą, przyjazną i otwartą osobą. Nie stroni od pomocy, a często nawet nie potrafi jej odmówić, bez względu na stosunek jej potrzebującego. Potrafi także być pomysłowa i zawsze szuka najlepszego wyjścia z sytuacji. Bywa czasami trochę naiwna, lecz nie łatwowierna. Nie brakuje jej też odwagi, w końcu nie każdy zgodziłby się na samotną wyprawę na platformę wiertniczą Dark Core. Cechuje się także wielkim zaufaniem do swojego konia. Jak na młodą osobę wyróżnia się również dużą siłą i niezłą kondycją. Przykładem tego jest m.in. samotne podniesienie wozu na Lustrzanych Bagnach, czy trening z Rickym Winterwell. Szybko się uczy i nabywa nowe umiejętności. Ceni sobie prawdę i nie lubi kłamać, choć w niektórych wypadkach może powiedzieć nieprawdę. Przede wszystkim wysoko stawia sobie przyjaciół i ich względy, to właśnie dla nich potrafi dokonać największych rzeczy.