FANDOM

Pracownicy Dark Core – często spotykani w Starshine Legacy, Stajni Marzeń i Star Stable Online. Najczęściej nie są wymieniani z nazwy.

Dc zboj.png

Charakterystyka

Pracują dla Dark Core. Zawsze noszą zielone płaszcze i dżinsy. Mają kaptury i gogle na twarzach. Są znani jako nieprzyjemni w obyciu.

Starshine Legacy

Często próbują zatrzymać Jeźdźców Dusz w drodze do celu.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Stacjonują na Sosnowym Wzgórzu i zajmują się stajnią, sklepem oraz klubem jeździeckim. W tej grze zostali ukazani jako roboty.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Stoją z panem Sandsem przy samochodzie na starych bagnach.

Star Stable Online

Pierwszy raz gracz widzi ich na wybrzeżu Moorland, przy bazie Dark Core. Spotyka ich też na platformie wiertniczej, czyli głównej siedzibie Dark Core. Tę odblokuje przy zadaniach z transportem swojego konia, ale by iść tam o dowolnym czasie, gracz musi mieć reputację w Kręgu Słońca na poziomie "Popularna". Jeśli gracz znajdzie się za blisko jednego z pracowników, jest automatycznie teleportowany na dół platformy. Można temu zapobiec, chowając się. Przeszkadzają również graczom na Mistrzostwach Fortu Pinta. Można ich też spotkać przy wodospadzie Valedale podczas zadań, jednak po ich skończeniu znikają.

Gracz wraz z Jeźdzcami Dusz, w czasie zadań związanych z uratowaniem Justina, musi wypić eliksir od pani Holdsworth by zmienić się w jednego z pracowników i dostać się na barkę.
Pracownik DC.png

Pracownik Dark Core w JCP.

Ciekawostki

  • Na drugim (zamkniętym) piętrze JCP można ujrzeć pracownika Dark Core.
  • W Stajni Marzeń: Zimowy Rajd pracownicy Dark Core są jedynymi postaciami, które mają w tej części awatar trójwymiarowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki