FANDOM

Dc zboj
Pracownicy Dark Core – grupa często spotykana w Starshine Legacy, Stajni Marzeń i Star Stable Online. Najczęściej nie są wymieniani z nazwy, a jedynie służą jako anonimowa reprezentacja antagonistów w postaci korporacji Dark Core.

Charakterystyka

Pracownicy firmy zawsze noszą zielone płaszcze i dżinsy. Twarze zasłaniają im kaptury oraz gogle na oczach. Są znani jako nieprzyjemni w obyciu, brutalni i bezwzględni. Na szczęście nie cechuje ich zbytnia inteligencja, więc łatwo ich też przechytrzyć.

Starshine Legacy

Często próbują zatrzymać Jeźdźców Dusz w drodze do celu. Jeśli złapią gracza, zwykle cofamy się do ostatniego checkpointu w danym poziomie. Może ich powtrzymać mentalne uderzenie Alex.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Stacjonują na Sosnowym Wzgórzu i zajmują się stajnią, sklepem oraz klubem jeździeckim. W tej grze zostali ukazani jako roboty.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Stoją z panem Sandsem przy samochodzie na starych bagnach.

Star Stable Online

Pierwszy raz gracz widzi ich na wybrzeżu Moorland, przy bazie Dark Core. Spotyka ich też na platformie wiertniczej, czyli głównej siedzibie Dark Core. Tę odblokuje przy zadaniach z transportem swojego konia, ale by iść tam o dowolnym czasie, gracz musi mieć reputację w Kręgu Słońca na poziomie "Popularna". Jeśli gracz znajdzie się za blisko jednego z pracowników, jest automatycznie teleportowany na dół platformy. Można temu zapobiec, chowając się. Przeszkadzają również graczom na Mistrzostwach Fortu Pinta. Można ich też spotkać przy wodospadzie Valedale podczas zadań, jednak po ich skończeniu znikają.

Gracz wraz z Jeźdzcami Dusz, w czasie zadań związanych z uratowaniem Justina, musi wypić eliksir od pani Holdsworth by zmienić się w jednego z pracowników i dostać się na barkę.

Ciekawostki

StarStable 2018-05-06 10-33-20