FANDOM

Pierre.jpg

Pierre – postać z serii Akademia Gwiazd. Pojawia się też w Stajni Marzeń: Letnie Zawody. Jest francuskim uczniem z wymiany, perfekcjonistą i bardzo skupia się na swoim wyglądzie.

Historia

Dorastał w Paryżu i od młodych lat pragnął zostać artystą. Zainteresował się teatrem dzięki swojej matce, która była krytykiem dla ważnego czasopisma, ta jednak została pożarta przez rekina na wakacjach w Nowej Kaledonii. Pierre poszedł do francuskiej akademii teatralnej La Fountainbleu, co wzmocniło jego pragnienie zostania aktorem. Tymczasem Claude, brat Pierre'a, wpadł w kłopoty ze znanym paryskim gangiem i ojciec chłopaka wysłał go do Jorvik, uznawszy, że w Paryżu zrobiło się zbyt niebezpiecznie.

Akademia Gwiazd: Epizod 3

Pierre dzwoni do gracza i prosi, by ta spotkała się z przyjaciółką i spróbowała ją rozweselić, lecz w rezultacie dziewczyny kłócą się jeszcze bardziej.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Pierre udostępnia trening ujeżdżenia na wybiegu w Cod Point.

Komiksy

Pierre potrąca Brittany na ulicy, przez co ta przegapia autobus. Dziewczyna jest wściekła, więc on podwozi ją do szkoły. Kyomi i Lisa są zachwycone nowym znajomym Brittany, co doprowadza ją do szału. Pierre ponownie spotyka Brittany u Leonardo. Postanawiają zacząć od nowa i idą na randkę do Black Light.

W komiksie Pierre jest często potrącany i przewracany przez innych, np. przez Kevina, Lilith i Lance'a czy Raptora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki