FANDOM

Pandoria-1

Pandoria – tajemniczy wymiar pojawia się w Starshine Legacy i w Star Stable Online. Portal do wymiaru może otworzyć Jeździec Dusz - Anne i Concorde, którzy nazywani są "Słońcem Pandorii".

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Pandoria
Dusza Concorda zostaje zabrana do Pandorii, a Anne udaje się tam, by go uratować. Z inskrypcji na ścianach jaskini w Pandorii dziewczyna poznaje historię Garnoka i Jeźdźców Dusz.

W Pandorii można spotkać gigantyczne grzyby, ścieżki przez cały teren, mosty prowadzące na inne części wymiaru, zimne i czarne koszmary wędrujące po całym wymiarze czyhające na jakiekolwiek inne istoty, starożytny posąg Frippa i płyta z zagadką, którą ma rozwikłać Anne.

Posągi w ssl

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Jeźdźcy Dusz muszą zniszczyć pieczęcie w Pandorii, by uniemożliwić uwolnienie Garnoka.

Star Stable Online

Pandoria 2

Pandoria to tajemniczy wymiar istniejący w sercach żywych istot, do którego można dostać się przechodząc przez portale, do których wymagany jest zwornik.

Pandoria jest znacznie bardziej purpurowa niż w poprzednich grach. W Pandorii znajdują się przeróżne kolorowe rośliny, płaszczki oraz skały latające po fioletowo różowym niebie. Tutejsza roślinność przypomina tropikalne rafy koralowe.

Ciekawostki

  • Pandoria różni się się od Pandorii w Starshine Legacy, lecz w obydwóch wersjach przeważa kolor różowy i fioletowy.