FANDOM

Pandoria-1

Pandoria – tajemniczy wymiar pojawia się w Starshine Legacy i w Star Stable Online. Portal do wymiaru może otworzyć Jeździec Dusz - Anne i Concorde, którzy nazywani są "Słońcem Pandorii".

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Pandoria
Dusza Concorda zostaje zabrana do Pandorii, a Anne udaje się tam po ścieżce wiatru, by go uratować. Z inskrypcji na ścianach jaskini w Pandorii dziewczyna poznaje historię Garnoka i Jeźdźców Dusz.

W Pandorii można spotkać gigantyczne grzyby, ścieżki przez cały teren, mosty prowadzące na inne części wymiaru, zimne i czarne koszmary wędrujące po całym wymiarze czyhające na jakiekolwiek inne istoty, starożytny posąg Frippa i płyta z zagadką, którą ma rozwikłać Anne.

Posągi w ssl

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Jeźdźcy Dusz muszą zniszczyć pieczęcie w Pandorii, by uniemożliwić uwolnienie Garnoka.

Star Stable Online

Pandoria 2

Pandoria to tajemniczy wymiar istniejący w sercach żywych istot, do którego można dostać się przechodząc przez portale, do których wymagany jest zwornik.

Pandoria jest znacznie bardziej purpurowa niż w poprzednich grach. W Pandorii znajdują się przeróżne kolorowe rośliny, płaszczki oraz skały latające po fioletowo-różowym niebie. Tutejsza roślinność przypomina tropikalne rafy koralowe.

Od 24 stycznia 2018r., jeśli wykonało się odpowiednie zadania, można odwiedzać Pandorię poprzez dostępny w różnych miejscach portal.

Portale do Pandorii

Poniedziałek

X:162 Y:327 - Lustrzane Bagna w Eponie

Wtorek

X:150 Y:390 - Wyspy Zachodzącego Słońca w Eponie

Środa

X:109 Y:336 - Wielki Wybuch (pomiędzy Nową Granią, a Księżycowym Sierpem), na dole

Czwartek

X:75 Y:298 - Stara Farma "Burza" w Eponie

Piątek

X:55 Y:180 - Zapomniane Pola, przy plaży, po drodze do pradawnego drzewa

Sobota

X:120 Y:216 - Zapomniane Pola, tam gdzie znaleźć można gwiazdkę, którą trzeba odblokować w cztery osoby

Niedziela

X:176 Y:265 - Obok Posiadłości Dew w Eponie, niedaleko drogi do Latarni Mojżesza

Źródło: Star Stable Online Mel

Ciekawostki

  • Pandoria różni się nieco od tej w Starshine Legacy, lecz w obydwóch wersjach przeważa kolor różowy i fioletowy.