FANDOM

Pan Sands – antagonista w grach Starshine Legacy i Star Stable Online. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Zimowy Rajd i Stajni Marzeń: Letnie Zawody. Ma kilkaset lat, jest przywódcą organizacji Dark Core i jednym z generałów Garnoka, którzy chcą uwolnić swego pana.

Mr sands.png

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Pan Sands po raz pierwszy pojawia się w szkole, zaczepia Lisę, gdy ta ogląda szafkę z nagrodami. Później zjawia się w stajni, by obserwować przejażdżkę Lisy i Starshine, a na jego widok koń słabnie. Z pomocą swoich ludzi Sands porywa Starshine'a i zabiera go do opuszczonego magazynu Dark Core.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Pan Sands zjawia się w posiadłości na Sosnowym Wzgórzu i jedzie do stajni, by zaatakować Hermana. Podłożył też bombę na tamie, którą musi rozbroić Linda.

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Na początku gry Sands wzywa z mrocznego portalu kolejnego z generałów Garnoka, którym później okazuje się być Jessica. Wraz z nią chce zdobyć zdjęcia Anne, by posiąść jej duszę, ale zostają odesłani z powrotem do portalu przez Concorde'a.

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Mr-sands2.png

Pan Sands w Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Po poprzedniej porażce Sands jeździ na wózku inwalidzkim. Jest w posiadaniu kodeksu Pandorii, który może pomóc Alex ocalić brata i konia. Na końcu gry Lindzie udaje się wyciągnąć z umysłu Jamesa wizję, gdzie z wypowiedzi pana Sandsa wynika, że uwolnienie Garnoka może powstrzymać tylko zniszczenie pieczęci w Pandorii.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

SandsSA.png

Zdjęcie pana Sandsa w garderobie w Akademii Gwiazd

Pan Sands jest hrabią na Sosnowym Wzgórzu, właścicielem tutejszego dworku, wioski, stajni i klubu jeździeckiego. Mimo początkowego sceptycyzmu zabiera gracza na Pokaz Koni Dietricha.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Pan Sands chce przejąć Zamek Hermana. Gracz musi mu w tym przeszkodzić.

Star Stable Online

Pan Sands chce ponownie uwolnić Garnoka. Gracz spotyka go po raz pierwszy, gdy wraz z Alex chce się upewnić, że znów pojawił się i funkcjonuje w Jorvik, wysyłając mu list-pułapkę. Później pojawia się podczas pierwszej i drugiej wyprawy do Dark Core, a podczas czwartej zawiera chwilowy sojusz z graczem, aby uratować swojego wnuka - Justina.

Komiksy

Pan Sands zaczepia Lisę, gdy ta wraca ze szkoły do domu. Przestraszona dziewczyna ucieka. Później Sands porywa Starshine i chce go wykorzystać do przebudzenia Garnoka, lecz Lisa udaremnia jego plany.

Ciekawostki

  • Zdjęcie pana Sandsa wisi w garderobie w serii Akademia Gwiazd.
  • W Star Stable Online, w salonie fryzjerskim "Heavy Metal Scissors", stoi czarna perkusja z białym napisem "Sands". Jest to ta sama perkusja, jaką można było zobaczyć w sali nagraniowej w Akademii Gwiazd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki