FANDOM

Pan Sands
Mr sands
Wiek ?
Zawód Prezes Dark Core
Zwiastuje nadejście Garnoka
Data urodzin nieznana
Miejsce zamieszkania Posiadłość na Sosnowym Wzgórzu
Miejsce urodzenia Londyn
Ulubiona potrawa czarna kawa
Rodzina Baronowa (była żona)
Thomas Moorland (syn)
Catherine Moorland (synowa)
Justin Moorland (wnuk)
Znane moce Pranie mózgu
Nieśmiertelność
Frakcja Dark Core

Pan Sands –  antagonista w grach Starshine Legacy i Star Stable Online. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Zimowy Rajd i Stajni Marzeń: Letnie Zawody. Jest przywódcą organizacji Dark Core i jednym z generałów Garnoka, którzy chcą uwolnić swego pana. Był kiedyś mężem Baronowej.

Starshine Legacy

Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Pan Sands po raz pierwszy pojawia się w szkole, zaczepia Lisę, gdy ta ogląda szafkę z nagrodami. Później zjawia się w stajni, by obserwować przejażdżkę Lisy i Starshine, ale na jego widok koń słabnie. Widząc, że koń ma niezwykłe zdolności, Sands proponuje wykupienie go od Hermana. Gdy spotyka się z odmową, z pomocą swoich ludzi porywa Starshine i zabiera go do opuszczonego magazynu Dark Core.

Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Pan Sands zjawia się w posiadłości na Sosnowym Wzgórzu i jedzie do stajni, by zaatakować Hermana. Podłożył też bombę na tamie, którą musi rozbroić Linda.

The Legend of Pandoria

Na początku gry Sands wzywa z mrocznego portalu kolejnego z generałów Garnoka, którym później okazuje się być Jessica. Wraz z nią chce zdobyć zdjęcia Anne, by posiąść jej duszę, ale zostają odesłani z powrotem do portalu przez Concorde'a.

The Riddle of Dark Core

Po poprzedniej porażce Sands jeździ na wózku inwalidzkim. Jest w posiadaniu kodeksu Pandorii, który może pomóc Alex ocalić brata i konia. Na końcu gry Lindzie udaje się wyciągnąć z umysłu Jamesa wizję, gdzie z wypowiedzi pana Sandsa wynika, że uwolnienie Garnoka może powstrzymać tylko zniszczenie pieczęci w Pandorii.

Stajnia Marzeń

Mr-sands2

Pan Sands w Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Zimowy Rajd

Pan Sands jest hrabią na Sosnowym Wzgórzu, właścicielem tutejszego dworku, wioski, stajni i klubu jeździeckiego. Mimo początkowego sceptycyzmu zabiera gracza na Pokaz Koni Dietricha. Poza tym wydaje się być zgorzkniałym, ale w gruncie rzeczy dobrym człowiekiem, gdyż po wygranych zawodach uśmiecha się do gracza.

Letnie Zawody

Pan Sands chce przejąć Zamek Hermana używając wszelkich możliwych podstępów. Gracz musi mu w tym przeszkodzić.

Star Stable Online

Pan Sands

Pan Sands chce ponownie uwolnić Garnoka. Gracz spotyka go po raz pierwszy, gdy wraz z Alex chce się upewnić, że znów pojawił się i funkcjonuje w Jorvik, wysyłając mu list-pułapkę. Później pojawia się podczas pierwszej i drugiej wyprawy do Dark Core, a podczas czwartej zawiera chwilowy sojusz z graczem, aby uratować swojego wnuka Justina. Można więc wywnioskować, że Sands nie jest całkowicie bez serca i (mimo, że może być ciężko w to uwierzyć) kocha swojego wnuka.

W zadaniach o głównej fabule (poszukiwania Lindy), Elizabeth Sunbeam wspomina: "Według księgi rejestrowej John Sandman dorastał w Jodłowym Gaju.". John Sandman i Pan Sands to ta sama osoba.

Komiksy

SandsSA

Zdjęcie pana Sandsa w garderobie w Akademii Gwiazd

Starshine

Pan Sands zaczepia Lisę, gdy ta wraca ze szkoły do domu. Przestraszona dziewczyna ucieka. Później Sands porywa Starshine i chce go wykorzystać do przebudzenia Garnoka, lecz Lisa udaremnia jego plany.

Ciekawostki

  • Zdjęcie pana Sandsa wisi w garderobie w serii Akademia Gwiazd.
  • W Star Stable Online, w salonie fryzjerskim "Heavy Metal Scissors", stoi czarna perkusja z białym napisem "Sands". Jest to ta sama perkusja, jaką można było zobaczyć w sali nagraniowej w Akademii Gwiazd.