13073073 1540554606248376 2071719858 o.png

Nowa mapa po aktualizacji

Półwysep Południowego Kopyta – jest to obszar dodany do Star Stable Online 20.04.2016 r. Jest on dostępny tylko dla użytkowników Star Rider powyżej 7 poziomu. Można tam dopłynąć promem.

Błędy w lokacji

Problem

Czarne plamy na powierzchni mapy

Wow!

Różnice pomiędzy starą mapą a nową

Z powodu wczesnego wydania lokacji pojawiło się w niej wiele błędów m. in. problemy z renderowaniem oraz słabą jakością tekstur. Z pewnego miejsca możliwe było zobaczenie Nowej Grani, jednak po przekroczeniu określonej granicy pojawiała się mgła i zostawaliśmy przenoszeni do stajni. Warto także wspomnieć że na poprzedniej mapie (sprzed wydania Półwyspu) teren wyglądał trochę inaczej.

Lokacja

Półwysep Południowego Kopyta znajduje się na południe od Fortu Pinta. Aby dostać się na Półwysep można dopłynąć promem z Fortu Pinta lub po wykonaniu pewnych zadań można przejechać mostem z Nowej Grani.

Zadania

Mac

Inna osoba wraz z graczem

Gracz dojeżdża na Półwysep, by dowiedzieć się, czemu latarnia morska się nie pali. Okazuje się, że latarnik wraz z kilkoma mieszkańcami Półwyspu utknęli na wybrzeżu, zniesieni tam przez silne prądy. Należy im pomóc przedostać się z powrotem.

Na Półwyspie gracz pierwszy raz ma do czynienia z zadaniami, w których na koniu razem z graczem jeździ inna osoba (choć przed dodaniem Półwyspu również istniały takie zadania, to ich odblokowanie wymaga wyższego poziomu).

Ciekawostki

  • Można spotkać tu galopujące i kłusujące dzikie konie.