FANDOM

"Nieurodzajny, skalisty półwysep, który ochrania Srebrną Polanę od najcięższych ataków morza."

Półwysep Południowego Kopyta

Półwysep Południowego Kopyta – obszar w Star Stable Online. Leży na południu Jorvik.

Półwysep Południowego Kopyta pojawił się w grze w aktualizacji 20.04.2016 roku.

Opis

Dzikie konie

Znajduje się na południu Jorvik. Krajobraz Półwyspu jest pagórkowaty i skalisty. Na jego obszarze mieści się tylko jedna farma zamieszkana przez rodzinę Hightower. Na nie ma tam drzew, z wyjątkiem pradawnego drzewa otoczonego przez kamienny krąg. Na wyspie można zobaczyć stado galopujących dzikich kuców walijskich, które w późniejszym czasie można kupić u Hermita. Aby dostać się na Półwysep Południowego Kopyta, gracz musi udać się promem z Fortu Pinta albo po ukończeniu zadań z budowniczym Donaldem związanych z budową mostu między Nową Granią, a Półwyspem. Obszar ten jest dostępny dla graczy posiadających Star Rider i 7 poziom.

Pre-release

Star Stable Teasers - South Hoof Peninsula

  • W dniu 06.04.2016r. w odcinku Star Stable Show została zaznaczona na mapie Jorvik na czerwono południowa część Jorvik.
  • W dniu 13.04.2016r. w odcinku Star Stable Show została ujawniona nazwa nowego terenu i oficjalny zwiastun z informacją, że obszar pojawi się wkrótce.

Frakcja

Mieszkańcy Półwyspu Południowego Kopyta nie mają za dużo kontaktów z główną wyspą i są z tego całkiem zadowoleni.

Reputację we frakcji można budować, pomagając mieszkańcom półwyspu.

Lokalizacje