FANDOM

Mustang
MustangSSO
Wersje kolorystyczne Kara
Gniada
Gniadosrokata
Karo dereszowata
Gniado dereszowata
Tarantowata
Siwa (szpakowata)
Siwa
Jelenia
Karosrokata
Bonus do umiejętności Siła +2

Posłuszeństwo +2
Szybkość +0
Wytrzymałość +0
Zwinność +2

Miejsce kupna Farma Marleya
Poziom odblokowania 7
Koszt 969 Star Coins

Mustang – rasa dostępna w Stajni Marzeń: Letnie Zawody, pojawiająca się również i w Star Stable Online.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Must

W Stajni Marzeń mustang kosztuje 6000 szylingów i jest dostępny od 11 poziomu. Występuje tylko w jednej maści. Pod względem statystyk jest najlepiej rozwiniętym koniem w grze.

Star Stable Online

Opis w grze

Mustang wywodzi się z odludnych obszarów Ameryki. Nazwa ta pochodzi od hiszpańskiego słowa "mesteno', które oznacza "uciekinier" bądź "dziki", co dobrze oddaje charakter rasy, która została oswojona, a następnie wtórnie zdziczała. Jako, że nie ma ściśle określonych standardów wyglądu mustanga, poszczególne osobniki mogą się znacząco różnić. Najczęściej jednak spotyka się ubarwienie brązowe, gniade i kasztanowe deresz.

Charakterystyka

Mustangi zostały zapowiedziane 22 listopada 2016 roku i dzień później pojawiły się w SSO w trzech pierwszych maściach - karej, gniadej i gniadosrokatej.Czwartego stycznia 2017 zostały dodane maści: tarantowata, karo dereszowata i gniado dereszowata, a od 30 można wyhodować siwą, jelenią i karosrokatą w aplikacji Star Stable Horses. Szóstego września została dodana maść siwa szpakowata. Każdy kosztuje 969 Star Coins i można je zakupić na Farmie Marleya.

Posiadają unikatowy model, jak większość ras. Od innych koni różnią się nieco bardziej zapadniętym grzbietem i bardziej zaokrągloną czaszką oraz mniej kanciastymi stawami. Ich animacje są płynniejsze i widać w nich więcej realizmu niż przy poprzednich rasach. Przez pewien okres czasu występował u mustangów błąd modelu - przy schylaniu się po trawę tekstura się wyciągała o wiele za bardzo wraz z szyją, co wyglądało naprawdę komicznie. Posiadają unikalny ruch - wierzganie (po użyciu spacji), jak prawdziwe dzikie konie.

Miejsca kupna

Kary - Farma Marleya (960 Star Coins)

Gniady - Farma Marleya (960 Star Coins)

Gniadosrokaty - Farma Marleya (960 Star Coins)

Karo dereszowaty - Farma Marleya (960 Star Coins)

Gniado dereszowaty - Farma Marleya (960 Star Coins)

Tarantowaty - Farma Marleya (960 Star Coins)

Siwy - Star Stable Horses (960 Star Coins)

Jeleni - Star Stable Horses (960 Star Coins)

Karosrokaty - Star Stable Horses (960 Star Coins)

Siwy (szpakowaty) - Farma Marleya (960 Star Coins)

Maści

Ciekawostki

  • Jako pierwsza rasa, dostała 3 maści możliwe do wyhodowania poprzez aplikację.
  • Dostała unikatowego konia - Spirita.
  • Jest to pierwsza i jedna z dwóch ras posiadających specjalny ruch. Drugą są konie lipicańskie.