FANDOM

Morgan
MorganSSO
Wersje kolorystyczne Kasztanowaty
Cremello
Ciemnokasztanowaty
Biały
Kary
Płowy
Bułany
Bonus do umiejętności Siła +3
Posłuszeństwo +2
Szybkość +0
Wytrzymałość +0
Zwinność +2
Miejsce kupna Jodłowy Gaj
Poziom odblokowania 1
Koszt 790 Star Coins

Morgan – jedna z ras koni, którą można kupić w Star Stable Online. Występują 2 różne modele tego konia. Można również znaleźć go w Stajni Marzeń: Letnie zawody.

Stajnia Marzeń: Letnie zawody

Morgan

Opis Morgana w Stajni Marzeń

Morgany zostały uznane jako idealny koń dla Kawalerii Stanów Zjednoczonych. Nazwa pochodzi od Justina Morgana, właściciela pierwszego znanego właściciela i hodowcy tej rasy. Konie były wielokrotnie krzyżowane z innymi rasami, co przyczyniło się do rozwoju wielu nowych amerykańskich ras, takich jak Kłusak Amerykański czy Tennessee Walking Horse.

W tej grze Morgan występuje w jednym umaszczeniu. Kosztuje 4500 szylingów i można go kupić po osiągnięciu poziomu 10. Ma dość wysokie bonusy, jego najmocniejszymi stronami są dyscyplina oraz szybkość.

Stary model w SSO

Opis tych koni jest identyczny jak dla modelu ze Stajni Marzeń: Letnie zawody.

Wcześniej można było zakupić Morgany w Jodłowym Gaju, jednak po dodaniu nowych modeli zostały one przeniesione na Targ Koni Ferdinanda oraz do Centrum Jeździeckiego Srebrnej Polany.

Nowy model w SSO

Nowe konie w 3 maściach weszły do gry 29 lipca 2015. Była to kolejna rasa z zupełnie innym modelem i chodem, jednak różniły się od American Quarter Horse, co bardzo ucieszyło graczy.

26 sierpnia w aktualizacji znowu pojawiły się Morgany, jednak w nowych trzech maściach.

Podobnie jak w przypadku starszej wersji tej rasy, opis jest dokładnie taki sam jak u konia ze Stajni Marzeń.

Ciekawostki

  • Morgan maści karej posiada falowaną, wręcz lekko kręconą grzywę.
  • U stylisty końskiego grzywa Morgana znajduje się po przeciwnej stronie niż u innych koni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki