FANDOM

Mapa

"Miasto Jorvik jest największą zbiorowością na wyspie i stolicą państwa".
Miasto Jorvik – stolica wyspy Jorvik. Pojawiło się w Star Stable Online w aktualizacji 07.12.2016 roku.

Starshine Legacy

Szkoła oraz większa część akcji gry dzieje się w Mieście Jorvik. Josh po pracy w stadninie mówi, że wraca do miasta.

Akademia Gwiazd

Większość akcji gry dzieje się w Mieście Jorvik, lokacje również znajdują się w tym mieście.

Star Stable Online

W odróżnieniu od wszystkich poprzednich obszarów w Star Stable Online, do Miasta Jorvik nie można dotrzeć jadąc na koniu. Gracz musi wsiąść do autobusu z Fortu Pinta lub Dundull i z pojawiającej się mapy wybrać miejsce, które chce odwiedzić. Gracz nie musi być Star Riderem, aby odwiedzić centrum handlowe, ale musi być Star Riderem i posiadać 9 poziom by móc odwiedzić Plac Aideen, Upadek Gubernatora lub Molo 13. Z Placu Aideen, z Upadku Gubernatora oraz z Molo 13 gracz podróżuje tramwajem.

Frakcja

"W sercu wyspy leży miasto Jorvik, w którym, jak mawiają jego mieszkańcy, wszystko się może zdarzyć".

Reputację we frakcji można budować, pomagając mieszkańcom miasta.

Lokalizacje

Przystanki autobusowe

Pre-release

  • Star Stable Teasers - Jorvik City

    Star Stable Teasers - Jorvik City

    W dniu 30.11.2016r. w odcinku Star Stable Game News zostało potwierdzone, że Miasto Jorvik zostanie dodane do gry 07.12.2016r.
  • W dniu 05.12.2016r. Star Stable Online dodało oficjalny zwiastun Miasta Jorvik na ich oficjalnym kanale na YouTube.

Ciekawostki