FANDOM

New

Mapa – przegląd obszaru gier z serii Akademia Gwiazd, Starshine Legacy, Stajnia Marzeń oraz gry Star Stable Online. We wszystkich grach akcja dzieje się na fikcyjnej wyspie Jorvik.

Akademia Gwiazd

SAmapa

Mapa w Akademii Gwiazd

Mapa jest interaktywna, tzn. po jej otwarciu można wybrać dowolną lokację, by tam się udać. Gracz ma pełną dowolność ruchów. Przez cztery gry mapa nieznacznie się zmienia, np. w trzeciej części pojawia się Black Light, a w czwartej Arena Jorvik.

Starshine Legacy

Jorvik

Mapa w Starshine Legacy

Mapa nie jest interaktywna, nie można w żaden sposób powiązać jej z działaniami gracza. Pole gry jest ograniczone tylko do danego poziomu, nie można wyjść poza potrzebny obszar gry. Mapa służy tylko do pokazywania, gdzie obecnie znajduje się gracz.

Stajnia Marzeń

Mapa Stajnia Marzeń
Mapa jest znacznie powiększona w porównaniu do poprzednich gier, nie reprezentuje już samego Miasta Jorvik, a cały krajobraz wyspy. Gracz nie może wchodzić w interakcje z mapą, lecz pojawiające się na niej kolorowe kropki informują o statusie i miejscu dostępnych zadań.

Każda z czterech części gry odbywa się na innym obszarze. Wszystkie części oprócz Stajni Marzeń: Letnie Zawody mają miejsca, które również znajdują się w grze Starshine Legacy.

Star Stable Online

Mapa-0

Mapa w Star Stable Online

W grze Star Stable Online mapa nieco przypomina tę z Stajni Marzeń: Jesienny Galop. Niektóre miejsca z gry Starshine Legacy można również znaleźć w Star Stable Online np. Wzgórze Strachów czy Stadninę Jorvik. Mapa jest wciąż wzbogacana o nowe tereny.