FANDOM

Mapa – przegląd obszaru gier z serii Akademia Gwiazd, Starshine Legacy, Stajnia Marzeń oraz gry Star Stable Online. We wszystkich grach akcja dzieje się na fikcyjnej wyspie Jorvik.

Akademia Gwiazd

SAmapa.jpg

Mapa w Akademii Gwiazd

Mapa jest interaktywna, tzn. po jej otwarciu można wybrać dowolną lokację, by tam się udać. Gracz ma pełną dowolność ruchów. Przez cztery gry mapa nieznacznie się zmienia, np. w trzeciej części pojawia się Black Light, a w czwartej Arena Jorvik.

Starshine Legacy

Jorvik.png

Mapa w Starshine Legacy

Mapa nie jest interaktywna, nie można w żaden sposób powiązać jej z działaniami gracza. Pole gry jest ograniczone tylko do danego poziomu, nie można wyjść poza potrzebny obszar gry. Mapa służy tylko do pokazywania, gdzie obecnie znajduje się gracz.

Stajnia Marzeń

Mapass.jpg

Mapa w Stajni Marzeń

Mapa jest znacznie powiększona w porównaniu do poprzednich gier. Gracz nie może wchodzić z nią w interakcje, ale kolorowe kropki na mapie pokazują, gdzie znajdują się postacie, które udostępniają zadania, oraz jaki jest status tych zadań. Każda z czterech części udostępnia inny obszar gry.

Star Stable Online

Sso.png

Mapa w SSO

Mapa przypomina tę ze Stajni Marzeń: Jesienny Galop, wiele lokacji się powtarza, ale obszar gry wciąż się rozrasta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki