FANDOM

Lisa Peterson – postać występująca w seriach Akademia Gwiazd, Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i Star Stable Online. Jest jedyną postacią w uniwersum, która pojawiła się we wszystkich grach. Należy do Jeźdźców Dusz, jej symbolem jest gwiazda, a koniem Starshine. Posiada moc leczenia ran. Będzie także w grze pod tytułem ,,Star Stable Run".

Lisassl.png

Projekt postaci Lisy w Starshine Legacy i Stajni Marzeń

Akademia Gwiazd

Lisa.jpg

Projekt postaci Lisy w serii Akademia Gwiazd

Jest postacią grywalną w tej serii. Jej projekt postaci jest inny niż w pozostałych seriach, ale mimo różnic jest to prawdopodobnie ta sama postać.

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Lisa jest postacią grywalną w tej części.

Przeprowadza się do Jorvik z powodu pracy ojca. Jej pierwsze wrażenie o miasteczku psuje mściwa Sabine, ale z pomocą Lindy, Anne i Alex udaje jej się pomyślnie przetrwać pierwszy dzień w nowej szkole. Podczas wizyty w stadninie spotyka chorego konia imieniem Starshine i postanawia go uleczyć. Niestety, koń zostaje porwany, ale zdeterminowana dziewczyna wyrusza mu na ratunek. Wkrótce dowiaduje się, że ona i jej koleżanki są Jeźdźcami Dusz.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Lisa idzie z Lindą do posiadłości na Sosnowym Wzgórzu, ale zostaje uwięziona w szklarni.

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Lisa próbuje uleczyć chorego Concorde'a, a gdy jej się to nie udaje, mówi Anne o tajemniczej polanie i Frippie.

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Pod koniec gry Lisa musi zniszczyć pieczęć w kształcie gwiazdy.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Lisa znajduje się przy starym wiatraku. Prosi gracza o przyniesienie rzepy. Udostępnia bieg wiatraka.

Lisa-ride.jpg

Lisa w stroju jeździeckim

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Lisa stoi niedaleko stadniny Cape Point.

Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda

Lisa udostępnia trening na wybiegu w Szerokim Brzegu.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Lisa stoi w pobliżu starych bagien i próbuje pomóc w pokrzyżowaniu planów pana Sandsa dotyczących zniszczenia Zamku Hermana. Udostępnia bieg przez stare bagna.

Star Stable Online

Lisa zaginęła po wyjechaniu w trasę koncertową. Gracz odnajduje Starshine w Urodzajnych Hrabstwach, który prosi ją o pomoc w poszukiwaniu Lisy. Wspólnie odnajdują szczelinę pandoryczną, z której dochodzi głos Lisy. Z pomocą Lindy gracz dowiaduje się o Śpiącej Wdowie - magicznym drzewie - i z jej pomocą próbuje uwolnić Lisę z Pandorii. Proceder zostaje przerwany przez Jeźdźców Mroku, którzy więżą konia gracza w pułapce, raniąc go, a samą dziewczynę planują zamknąć w Pandorii. Na szczęście wtedy pojawia się uwolniona Lisa, która przepędza złoczyńców i ulecza naszego konia. Potem gracz pomaga Lisie spłacić dług u Śpiącej Wdowy.

Przez jakiś czas, Lisę, Lindę i Alex można spotkać w Centrum Jeździeckim Srebrnej Polany. Po zdobyciu reputacji "Podziwiana" w Kręgu Błyskawicy, Lisa działa w terenie, dlatego gracz jej nie widzi.

Lisa wraz z Alex także pomaga graczowi w uratowaniu Justina Moorland z głównej siedziby Dark Core. Po ukończeniu zadań stoi na plaży, niedaleko Stajni Złotych Liści.

Komiksy

Spotlight

Lisa bardzo denerwuje się przed przesłuchaniem. W szkole zostaje zaatakowana przez Lilith, co zauważają Kyomi i Kevin. Lisa zaprzyjaźnia się z nimi oraz z Brittany, wspólnie dostają się do Akademii Gwiazd. W drugiej części komiksu Lisa tworzy duet z Kyomi i razem wygrywają festiwal muzyczny.

Starshine Legacy

Fabuła komiksu przypomina pierwszą część gry, jednak wprowadzono kilka zmian, np. Lisa i Linda ulegają wypadkowi, jadąc Meteorze uratować Starshine. Na końcu komiksu Lisa ulecza rannego Meteora.

Ciekawostki

  • Nazwisko Lisy znane jest z komiksów Starshine Legacy, dzięki jej ojcu, panu Petersonowi.
  • W rosyjskiej wersji językowej Akademii Gwiazd imię Lisy zmieniono na Aurora.
  • Jest spod znaku byka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki