FANDOM

Linda
Linda2
Wiek 18
Koń Meteor
Zawód Jeździec Duszy
Osobista asystentka Baronowej
Data urodzin 27 stycznia (wodnik)
Miejsce zamieszkania Dwór Srebrnej Polany
Miejsce urodzenia Pendżab, Pakistan
Ulubiona potrawa Tiramisu
Specjalne umiejętności Księżycowy Krąg
Skoki przez przeszkody
Hobby Historia starożytna
Fanfiction i cosplay

Linda Chandler – postać występująca w seriach Starshine LegacyStajnia Marzeń i Star Stable Online. Należy do Jeźdźców Dusz, jej symbolem jest księżyc, a koniem Meteor. Posiada moc otrzymywania wizji. Mimo wielkiej inteligencji i ogromnych zdolności Linda nie jest typową nudziarą ani kujonką, cechuje ją poczucie humoru, jest przyjazną i sympatyczną osobą.

Starshine Legacy

Linda-ride

Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Linda pożycza Lisie podręczniki, by mogła swobodnie poruszać się po szkole. Lisa natomiast oddaje Sabine telefon, który ta podłożyła do szafki Lindy. Później Linda szuka z Lisą w bibliotece informacji na temat Dark Core. Na końcu gry kibicuje Lisie na zawodach.

Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Linda jest postacią grywalną w tej grze.

Podczas pracowitego dnia w szkole Linda dowiaduje się o posiadłości na Sosnowym Wzgórzu. Jej uwagę przykuwa fakt, że na zdjęciu domu znajduje się pan Sands. Linda idzie tam wraz z Lisą mimo przestróg Hermana. Na miejscu dziewczyny znajdują wskazówki dotyczące Jeźdźców Dusz. W międzyczasie Linda otrzymuje wizję bomby na tamie i katastrofy w miasteczku. Musi ścigać się z czasem, by ocalić Jorvik przed niecnym planem pana Sandsa.

The Legend of Pandoria

Linda pomaga Anne odwrócić uwagę zbója z Dark Core, który blokuje drzwi do biblioteki. Potem informuje Anne, że Sands i Jessica udali się na platformę wiertniczą.

The Riddle of Dark Core

Linda przekazuje Alex wizję od Katji, a na końcu gry także od pana Sandsa. Wraz z pozostałymi Jeźdźcami Dusz niszczy swoją pieczęć.

Stajnia Marzeń

Jesienny Galop

Linda znajduje się na wybiegu przy stajni Jorvik. Udostępnia trening skoków i prosi gracza o znalezienie kilku marchewek. Odsyła także gracza do pana Thomsona.

Zimowy Rajd

Linda stoi w domu jeździeckim Cape Point i udostępnia trening skoków.

Wiosenna Przygoda

Linda udostępnia trening jeździecki na wybiegu w Beauvista.

Letnie Zawody

Linda udostępnia slalom między beczkami na wybiegu na Ranczu Kojota.

Star Stable Online

Awatar Linda

Linda jest drugim Jeźdźcem Dusz, jakiego gracz spotyka w grze.

Gracz uwalnia Lindę z Zamku Srebrnej Polany, gdzie została uwięziona, ponieważ poznała więzi łączące pana Sandsa oraz Baronową. Później Linda dostarcza graczowi wielu cennych informacji o historii Aideen, Druidów oraz Jeźdźców Dusz. Linda w czasie zadań z uratowaniem Justina otrzymuje wizje, gdzie gracz wraz ze swoim koniem "spada z krawędzi świata". Gdy gracz i Lisa powstrzymują strażników na południowej Plaży Moorland, Linda razem z Alex próbują uruchomić barkę, by dostać się do siedziby Dark Core. Później pilnuje barki, gdy reszta Jeźdźców Dusz i gracz idą uratować Justina. Potem Linda pomaga graczu w ratowaniu Concorde'a. W przyszłych aktualizacjach, jak podaje Magazyn Star Stable Online, Czarownica Mazarin ma pomóc w jej uratowaniu.

Komiksy

Screen Shot 2018-04-28 at 15.33.04

Concept art nowego wyglądu Lindy.

Linda jest pierwszą życzliwą osobą, jaką Lisa spotyka w szkole. Prowadzi dziewczynę do stadniny, a gdy Starshine zostaje porwany, siodła Meteora, by jechać mu na ratunek. Niestety, dziewczyny ulegają wypadkowi, a Meteor zostaje ciężko ranny. Na szczęście Lisa leczy go.

Ciekawostki

  • W katalogu postaci dostępnym w Star Stable Online nazwisko Lindy, być może w wyniku pomyłki, brzmi Linda Chanda.
  • Jej rodzina wyemigrowała do Jorviku, kiedy była małą dziewczynką. Później jej rodzice i rodzeństwo przeprowadzili się do Anglii, jednak Linda została, by rozwijać swoją pasję do koni i historii.
  • Uwielbia czytać, a szczególnie interesują ją książki historyczne.
  • Jej bratnią duszą jest Avalon, który również ma zamiłowanie do nauki. Oboje marzą o tym, by zbudować bibliotekę, której nie dorówna nawet ta znajdująca się w Dworze Srebrnej Polany.