FANDOM

Linda Chandler - postać występująca w seriach Starshine LegacyStajnia Marzeń i Star Stable Online. Należy do Jeźdźców Dusz, jej symbolem jest księżyc, a koniem Meteor. Posiada moc otrzymywania wizji.

Linda2.png

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Linda pożycza Lisie podręczniki, by mogła swobodnie poruszać się po szkole. Lisa natomiast oddaje Sabine telefon, który ta podłożyła do szafki Lindy. Później Linda szuka z Lisą w bibliotece informacji na temat Dark Core. Na końcu gry kibicuje Lisie na zawodach.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Linda jest postacią grywalną w tej grze.

Podczas pracowitego dnia w szkole Linda dowiaduje się o posiadłości na Sosnowym Wzgórzu. Idzie tam wraz z Lisą mimo przestróg Hermana. W międzyczasie otrzymuje wizję bomby na tamie i katastrofy w miasteczku. Musi ścigać się z czasem, by ocalić Jorvik przed niecnym planem pana Sandsa.

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Linda pomaga Anne odwrócić uwagę zbója z Dark Core, ktory blokuje drzwi do biblioteki. Potem informuje Anne, że Sands i Jessica udali się na platformę wiertniczą.

Linda-ride.jpg

Linda w stroju jeździeckim

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Linda przekazuje Alex wizję od Katji, a na końcu gry także od pana Sandsa. Wraz z pozostałymi Jeźdźcami Dusz niszczy swoją pieczęć.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Linda znajduje się na wybiegu przy stajni Jorvik. Udostępnia trening skoków i prosi gracza o znalezienie kilku marchewek.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Linda stoi w domu jeździeckim Cape Point i udostępnia trening skoków.

Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda

Linda udostępnia trening jeździecki na wybiegu w Beauvista.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Linda udostępnia slalom między beczkami na wybiegu na Ranczu Kojota.

Star Stable Online

Linda jest drugim Jeźdźcem Dusz, jakiego gracz spotyka w grze. Najpierw należy uratować ją z Zamku Srebrnej Polany, gdzie została uwięziona ponieważ poznała więzi łączące pana Sandsa oraz Baronową.

Później Linda dostarcza graczowi wielu cennych informacji o historii Aideen, Druidów oraz Jeźdźców Dusz.

Linda w czasie robienia zadań z uratowaniem Justina otrzymuje wizje, gdzie gracz wraz ze swoim koniem "spada z krawędzi świata". Gdy gracz i Lisa powstrzymują strażników na Południowej Plaży Moorland, Linda razem z Alex próbują uruchomić barkę by dostać się do siedziby Dark Core. Później pilnuje barki, gdy reszta Jeźdźców Dusz i gracz idą uratować Justina.

Komiksy

Linda jest pierwszą życzliwą osobą, jaką Lisa spotyka w szkole. Prowadzi dziewczynę do stadniny, a gdy Starshine zostaje porwany, siodła Meteora, by jechać mu na ratunek. Niestety, dziewczyny ulegają wypadkowi, a Meteor zostaje ciężko ranny. Na szczęście Lisa leczy go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki