FANDOM

Kucyk Jorvik
Ponies.jpg
Wersje kolorystyczne Palomino(jasna)

Siwy
Kary z derką
Gniady
Srebrny(ciemna sierść,jasna grzywa)
Palomino(ciemna)
Srokaty
Tarantowaty
Kary(dużo odmian)
Ciemnogniady(ciemna grzywa)
Kasztanowato-dereszowaty
Wypłowiały kasztanowaty
Karo-dereszowaty
Gniady(lekko rudawy)

Bonus do umiejętności Siła +0

Posłuszeństwo +0
Szybkość +0
Wytrzymałość +1
Zwinność +0

Miejsce kupna Valedale

Fort Pinta
Stajnia Złotych Liści
Wyspa Padok
Targ Koni Ferdinanda

Poziom odblokowania 1
Koszt 350 SC

450 SC
550 SC

Kucyk Jorvik (ang. Jorvik Pony) – jedna z czterech ras kuców w grze Star Stable Online. Grupa kuców tej rasy jest dużo liczniejsza od od reszty i jednocześnie jest najliczniejszą rasą koni na wyspie. Jej nazwa pochodzi od wyspy Jorvik. Pierwsze trzy maści zostały dodane 21 sierpnia 2013 zaś miesiąc później doczekały się własnych zawodów i kolejnych maści. Z biegiem czasu doczekały się kolejnych. Aktualnie posiadają aż czternaście różnych wariantów kolorystycznych.

Star Stable Online

Opis w grze

Typowy Kucyk Jorvik to koń o pogodnym usposobieniu, choć bywa również upartym małym psotnikiem. Ma krótkie nogi, co czyni go niskim oraz bardziej od innych koni wydatną głowę. Ze względu na swoje niewielkie rozmiary oraz krępą budowę ciała nie jest w stanie dotrzymać tempa innym dzikim koniom Jorvik. Mimo to, że Kucyk Jorvik nie jest stworzony do konkurencji związanych z prezentacją, pozostaje ulubioną rasą właścicieli koni Jorvik, którzy cenią sobie zabawę i radosć czerpaną z obcowania z tym uroczym kucykiem. Kucyki Jorvik występują w wielu umaszczeniach.

UWAGA:Pamiętaj, że kuce nie są tak szybkie jak konie o standardowych wymiarach.

Charakterystyka

W grze jest bardzo dużo kucyków Jorvik, występują w czternastu maściach i można je znaleźć w wielu miejscach na wyspie. Mają bardzo niski bonus i są wolniejsze od reszty koni, podobnie jak inne kuce(z wyjątkiem islandzkich). Posiadają własne mistrzostwa oraz wyścig, ale można na nich brać udział również w zwykłych wyścigach i mistrzostwach (jednak wtedy szanse na wygraną są znikome). Ich cena waha się od 350 do 550 sc i jest zależna od maści. Posiadają dostosowaną do swego modelu animacje Jorvików Gorącokrwistych.

Galeria

Ciekawostki

  • Są pierwszymi kucami dodanymi do gry
  • Na ich modelu zostały stworzone kuce Chincoteague

Więcej z Fandomu

Losowa wiki