FANDOM

KamieńKręguSłońca.png

Kamień ze znakiem Kręgu Słońca

Krąg Słońca – jedna z frakcji Star Stable Online.

Star Stable Online

Opis

Po wykonaniu zadań w których odwiedzimy platformę wiertniczą Dark Core i po uczestniczeniu w radzie druidów w Sekretnym Kamiennym Kręgu Elizabeth Sunbeam poleci nam budować reputację w Kręgu Słońca póki nie wzrośnie ona do poziomu "Lubiana". Aby zbudować reputację w Kręgu Słońca, najpierw musimy zdać test Elizabeth, który zaprowadzi nas do miejsca treningów, gdzie pod jej okiem wykonamy kilka zadań, a potem nasz trening zostanie powierzony Druidowi Instruktorowi. Następnie codziennie otrzymamy kilka ćwiczeń, które wykonujemy w zamian za punkty reputacji w kręgu. Po osiągnięciu reputacji "Lubiana" i pozwoleniu Elizabeth wchodzimy na wyższy poziom nauki i dostajemy nowe rodzaje treningów.

Treningi

Reputacja "Towarzyska"

Trening Mentalny

Instruktor zadaje nam 12 prostych pytań tak lub nie. Jeśli odpowiemy poprawnie na przynajmniej 10 z nich zdajemy i uzyskujemy punkty reputacji.

Łap!

Trening polega na złapaniu 10 piłek w okręgu na padoku w określonym czasie. Możemy to robić z konia bądź z ziemi.

Dobra ucieczka lepsza niż zła walka

Musimy unikać kontaktu z 4 iluzjami cieni tropicieli przez dany czas nie wyjeżdżając z okręgu. Najłatwiejsze jest to w kłusie bądź galopie.

Nie stój w ogniu!

Mamy za zadanie unikać kręgów ognia przez dany czas nie wyjeżdżając z obszaru treningowego. Najlepiej zrobić to w kłusie bądź galopie.

Reputacja "Lubiana"

Karuzela skoków

Najprawdopodobniej najtrudniejszy trening ze wszystkich. Musimy skakać przez ruchome płotki wokół maszynerii z odpowiednią prędkością, tak żeby czerwona belka nas nie doścignęła ani my jej nie wyprzedzili. Najłatwiej jest po prostu skakać w galopie blisko środka i co jakiś czas się oddalać się od niego by zwolnić przed pędzącą zgubą.

Uratuj motyle!

W tym treningu trzeba złapać 20 motyli w danym czasie. Niektóre latają wyżej niż inne i trzeba do nich poskoczyć.

Ogień krzyżowy

Musimy przeskakiwać nad co chwilę pojawiającymi się pasami ognia. Zawsze pojawiają się pod kątem 90 stopni w stosunku do naszej pozycji.

Zmiana pasów

Przez jakiś czas biegamy po okręgu po jednym pasie. Co jakiś czas trzeba zmienić obręcz, po której się poruszamy. Im bliżej środka tym ciaśniej i ciężej jest zakręcać.

Precyzyjna jazda

Teraz instruktor każe nam niemalże perfekcyjnie jeździć po strzałkach. Najlepiej jest się przy tym nie śpieszyć. Trening przypomina zawody ujeżdżeniowe z Starshine Legacy: The Legend of Pandoria.

Łowca symboli

Tym razem musimy szybko stanąć na określonym symbolu. Powtarzamy to 8 razy. Dla ułatwienia każdy symbol jest zawsze w jednym miejscu: księżyca przed nami, gwiazdy po lewej, słońce za, a piorun po prawej.

Zaawansowany trening mentalny

Trening polega na odpowiedzeniu poprawnie na przynajmniej 10 z 12 pytań, lecz tym razem są bardziej podchwytliwe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki