FANDOM

Kevin2.jpg

Kevin – genialny muzyk, postać z serii Akademia Gwiazd i Stajnia Marzeń. Pisze wszystkie piosenki dla Płonącego Kwartetu. Jest właścicielem psa Disco i wnukiem pani Masterton w Stajnia Marzeń: Jesienny Galop. Pochodzi z biednej rodziny, mieszka z chorą matką w Dzielnicy Kruczej. Jego ojciec jest w więzieniu.

Akademia Gwiazd: Epizod 1

Gracz prosi Kevina o pomoc w przygotowaniu kilku wersji piosenki na przesłuchanie. Kevin załamuje się, gdy jego dysk twardy zostaje ukradziony, ale gracz odnajduje go i bierze udział w przesłuchaniu.

Kevin.gif

Avatar Kevina

Akademia Gwiazd: Epizod 2

Kevin pracuje nad nową piosenką na szkolny apel, niestety zespół zdaje się wciąż mieć pecha.

Akademia Gwiazd: Epizod 3

Po kłótni zespołu Kevin trzyma się z graczem i pisze nową piosenkę. Dwójce udaje się przyciągnąć uwagę pana Wettona, który proponuje im występ na otwarcie imprezy w klubie Black Light.

Akademia Gwiazd: Epizod 4

Zespół znów jest razem i Kevin przygotowuje nową, niepuszczaną nigdzie wcześniej piosenkę na Festiwal Piosenki w Jorvik. Dzięki dopisaniu przez Kevina krótkiego fragmentu w ostatniej chwili, kwartet wygrywa festiwal.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Kevin prosi gracza o pomoc w odnalezieniu jego psa Disco, a następnie dostarczenie go do pani Masterton.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Kevin stoi w pobliżu Meander i lepi bałwana imieniem Śnieżek. Prosi gracza o odnalezienie marchewki i kamieni do budowy bałwana.

Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda

Kevin mieszka w Beauvista i zajmuje przygotowaniem barwników do flag dla Anne. Prosi gracza o pomoc w dostarczeniu składników na barwniki: niebieskiej gliny, soli spiżowej i czerwonej kory. Buck chce uczynić go bramkarzem do swojego treningu hokeja, ale Kevin odmawia, twierdząc, że nie chce zostać podziurawiony piłką.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Kevin znajduje się w domu jeździeckim w Zamkowej Zatoce i pomaga panu Wettonowi przygotować Dom Widm.

Komiksy

Kevin potajemnie ćwiczy z Kyomi do przesłuchania w szkolnej sali muzycznej. W drugiej części komiksu jest podejrzany o kradzież statuetki na festiwal, ponieważ widziano go, jak brał od kogoś pieniądze w nocy. Boryka się też z brakiem weny na nadchodzący festiwal. Pomaga mu Disco, który przynosi mu zapis badania mózgu żony pana Bergena, będącej w śpiączce. Niedługo potem przyjaciółki oczyszczają Kevina z zarzutów, okazuje się, że chłopak po prostu pracował na nocną zmianę, by trochę zarobić dla chorej matki. Kevin oskarża Kyomi o szpiegowanie, jednak wkrótce godzą się. Na końcu komiksu otrzymuje stypendium od pana Bergena.

Ciekawostki

  • Szkolna szafka Kevina ma numer 57.
  • Kevin jest jedyną postacią oprócz Lisy, Lindy i Alex, która pojawiła się we wszystkich częściach Stajni Marzeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki