FANDOM

Katja – antagonistka w grze Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Zimowy Rajd, Stajni Marzeń: Letnie Zawody i Star Stable Online. Jest jednym z generałów Garnoka. Jej koniem jest Stalker.

Katja.png

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Katja pojawia się po raz pierwszy, gdy Alex broni Jamesa przed Buckiem. Wyzywa dziewczynę na wyścig konny na Wzgórze Strachów i wygrywa go poprzez oszustwo. Później Linda pokazuje Alex wizję Katji, w której ta proponuje, że odda Jamesa w zamian za Tin-Cana, jeśli Alex przyjdzie do Diabelskiej Dziury. Alex zjawia się, jednak wyzywa Katję na drugi wyścig zgodnie z kodami z Pandorii. Katja przegrywa, ale przed swoim zniknięciem grozi Alex, że Garnok i tak się uwolni.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Katjazima.png

Katja w Stajni Marzeń: Zimowy Rajd

Katja stoi w lasach niedaleko Cape Point. Udostępnia Konkurs Sześciu Przeszkód i zapoznaje gracza z pustelnikiem mieszkającym w górach.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Katja prosi gracza o pomoc w udekorowaniu Domu Jeździeckiego w Zamkowej Zatoce, a potem udostępnia trening trailu.

Star Stable Online

Katja jest jednym z Jeźdźców Mroku. Po raz pierwszy gracz poznaje ją nie bezpośrednio, ale za sprawą koszmarów Jamesa, który śni o tym, jak dawno temu go porwała. Podczas drugiej wizyty gracza na platformie Dark Core Katja stoi w świetle mrocznego portalu, aby odzyskać utracone siły. Była również obecna przy ataku Jeźdźców Mroku na gracza, gdy próbował uwolnić Lisę z Pandorii, odwiedzinach Darko na platformie wiertniczej i próbie pozbycia się Justina Moorland jednak nic nie mówi.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki