FANDOM

Justin Moorland

Justin Moorland – pierwsza postać jaką gracz poznaje w Star Stable Online. Jest synem Thomasa Moorland.

Star Stable Online

Po przybyciu gracza na wyspę Justin pokazuje graczowi jak opiekować się koniem. Po jakimś czasie pojawia się Sabine wręczająca graczowi list do Justina od pana Sandsa, który jest jego dziadkiem. Po przeczytaniu listu Justin znika - dołącza do Dark Core i staje się Jeźdźcem Mroku. Podczas pierwszej wizyty na platformie chłopak mówi graczowi, że nie chce być uratowany. Natomiast podczas drugiej daje graczowi wskazówkę dotyczącą miejsca pobytu Lisy. Niestety okazuje się, że Justin nie ma magicznego talentu. Jeźdźcy Mroku próbują zatem pozbyć się chłopaka, jednak gracz, Lisa i Alex powstrzymują ich z niewielką pomocą pana Sands. Po powrocie do domu, Justin wyjeżdża z ojcem na Półwysep Południowego Kopyta i rozważa decyzję o opuszczeniu Jorvik, jednak Druidzi mają już plany co do niego. Proszą gracza, aby przyprowadził chłopaka na spotkanie do Kamiennego Kręgu. Kiedy Justin przybywa zostaje aresztowany przez Frippa.