FANDOM

Justin Moorland
Justin
Wiek 19
Zawód Trener koni
Data urodzin 30 sierpnia (panna)
Miejsce zamieszkania Stajnia Moorland
Ulubiona potrawa Lasagne
Specjalne umiejętności Dobieranie konia do jeźdźca
Hobby Symulatory hodowli koni
Rodzina Catherine Moorland (matka)
Thomas Moorland (ojciec)
Pan Sands (dziadek)
Baronowa (babcia)
Jasper Holbrook (dziadek)
Anastasia Silverglade (ciocia)
Aaron Silverglade (wujek)

Justin Moorland – pierwsza postać jaką gracz poznaje w Star Stable Online. Jest synem Thomasa Moorland i Catherine Moorland.

Star Stable Online

Po przybyciu gracza na wyspę Justin pokazuje graczowi jak opiekować się koniem. Po jakimś czasie pojawia się Sabine wręczająca graczowi list do Justina od pana Sandsa, który jest jego dziadkiem. Po przeczytaniu listu Justin znika - dołącza do Dark Core i staje się Jeźdźcem Mroku. Podczas pierwszej wizyty na platformie chłopak mówi graczowi, że nie chce być uratowany. Natomiast podczas drugiej daje graczowi wskazówkę dotyczącą miejsca pobytu Lisy. Niestety okazuje się, że Justin nie ma magicznego talentu. Jeźdźcy Mroku próbują zatem pozbyć się chłopaka, jednak gracz, Lisa i Alex powstrzymują ich z niewielką pomocą pana Sandsa.

Po powrocie do domu, Justin wyjeżdża z ojcem na Półwysep Południowego Kopyta i rozważa decyzję o opuszczeniu Jorvik, jednak Druidzi mają już plany co do niego. Proszą gracza, aby przyprowadził chłopaka na spotkanie do Kamiennego Kręgu. Kiedy Justin przybywa zostaje aresztowany przez Frippa. Alex i gracz uwalniają go jednak, gdy okazuje się, że chłopak może mieć niezwykłe zdolności. Może on pomóc w odnalezieniu Concorde'a, więc udajemy się do Antycznego Drzewa, gdzie Justin przeprowadza Okrzyk Zaklinacza i odnajduje wierzchowca Anne. Wkrótce jednak zjawiają się Rhiannon i Elizabeth Sunbeam. Mają one zamiar go aresztować, lecz po chwili puszczają go wolnym, mając nadzieję, że chłopak im powie, gdzie ten koń się znajduje.