FANDOM

Jorveski dziki koń
Jorveskie Dzikie konie.jpg
Wersje kolorystyczne Pierwsze:
Szaro-Fioletowy/Siwy z czarną grzywą
Czarno-Czerwony/Kary
Niebieski/Ciemnosiwy
Drugie:
Czarno-niebieski/Kary
Zielono-brązowy/Gniady z siwą grzywą
Biało-Różowy/ Siwy z kremową grzywą
Miejsce kupna Jodłowy gaj
Poziom odblokowania 1
Koszt Pierwsze: 399 SC
Drugie: 599 SC

Jorveski dziki koń – wymyślona na potrzeby Star Stable Online rasa koni.

Star Stable Online

Ogólnie

Konie zostały dodane po Instagramowym konkursie na najpiękniejszego konia. Początkowo tylko zwycięzca miał dostać wierzchowca zaprojektowanego przez siebie, jednak rasa została dostępna dla wszystkich (jednak trzeba mieć SR by wjechać do Jodłowego Gaju) w trzech najlepszych maściach Od 8 czerwca 2016 konie były dostępne przez tydzień, ale miały się pojawiać jak góra lodowa. Powróciły w nowej formie 1 lutego 2017 i pozostały tam przez kolejne 2 tygodnie.

Są jednymi z najbardziej popularnych koni na SSO, jadąc miastami Jorvik można zauważyć wiele osób na tych koniach.

Opis w grze

Niektóre niedostępne miejsca Jorvik wydają się być zaludnione przez wyspiarskie, dziko żyjące konie, nawet w stuleciach kiedy wyspa była niezamieszkana i zupełnie dzika. Konie te są uważane za naturalnych mieszkańców wyspy, których nazwano Jorveskimi Dzikimi Końmi. Rasa ta jest szczególna ze względu na swoje żywe kolory i wzory, które mogą zostać znalezione na ich ciele, grzywie i ogonie. Kolory takie jak niebieski, czerwony, zielony, fioletowy i pomarańczowy są uważane za szczególne w przypadku tej rasy. Nawet kolor oczu jest niezwykły i może być fioletowy, czerwony lub niebieski.

Wierzy się, że koń ten żyje w symbiozie z przepływem pandorycznej energii i w ten sposób tłumaczy się ich niezwykłe umaszczenie. Wielu ludzi wierzy również w to, że konie te posiadają szczególne magiczne umiejętności. Jorveskie Dzikie Konie są zazwyczaj nieco niższe i mają bardziej korpulentne ciała, nieco podobne do koni fiordzkich, ale mogą być także odnalezione w innych wariacjach oraz posiadają widoczne różnice uwzględniające ich wzrost czy budowę.

UWAGA: Jorveski Dziki Koń nie jest tak szybki, jak inne konie.

Pierwsze Dzikie Konie Jorveskie

Charakterystyka

Pierwsze Jorveskie Dzikie Konie zostały wydane w czerwcu 2016 w trzech maściach, a ich modele to zmodyfikowane modele American Quarter Horse. Są trochę mniejsze i wolniejsze od zwykłych koni, ale potrafią przegonić kucyki. Posiadają także własne, unikatowe animacje poruszania się i gdy jakiś czas stoją w miejscu jak np. zniżenie głowy do ziemi i skubanie trawy. Kosztowały 399 SC i były dostępne przez tydzień od dodania. Później pojawiły się w dniach 19-26 lipca 2017.

Magiczna moc kurczy się.png
Magiczna moc rośnie.png

Oficjalny opis

★ Jak nazywa się nowa rasa?
Unikalny i cudowny Dziki Koń Jorveski!

★ Gdzie mogę je nabyć?
Od Gary'ego Goldtooth w Jodłowym Gaju.

★ Ile kosztują?
399,599 Star Coins.

★ Na jakim poziomie muszę być?
Dziki Koń Jorveski dostępny jest od 1 poziomu, ale musisz być Star Rider, aby móc wjechać do Jodłowego Gaju.

★ Czy muszę wbijać reputację?
Nieee!

★ Czy Dziki Koń Jorveski jest tak samo szybki jak inne konie?
Nieee. Są nieco wolniejsze, coś między kucykiem a normalnym koniem.

Drugie Dzikie Konie Jorveskie

Charakterystyka

Drugie Dzikie Konie Jorveskie pojawiły się na początku lutego 2017. Te zostały już stworzone na dostosowanym do ich potrzeb modelu koni Shire. Dostały również ich animacje chodów i własne, drobne animacje jak np. lekkie odciążenie nogi ,gdy stoi bez jeźdźca czy ruszanie uszami. Również nie widać na nich owijek, a prędkość jest lekko zredukowana w stosunku do normalnych koni. Kosztowały 599 SC i były możliwe do zakupu przez 2 tygodnie.

GarysHorses.jpg

Oficjalny opis

★ Dziki Koń Jorveski?
Tak jest! To najstarsza rasa konia Jorvik, która pojawia się w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach. Konie te są nieco wolniejsze od większości koni z wyspy, ale nieco szybsze niż kucyki.

★ Gdzie mogę je dostać?
Gary Goldtooth rozłożył swój obóz na drodze do Jodłowego Gaju! Jeśli spotkaliście go w zeszłym roku, na pewno wiecie, gdzie szukać. Pamiętajcie, że Gary zostaje tylko przez 2 tygodnie!

★ Jak dużo kosztują?
Te trzy piękności dostępne są za 599 Star Coins każda.

★ Na jakim poziomie muszę być?
Konie możesz kupić, kiedy będziesz mieć możliwość wjazdu do Jodłowego Gaju, jesteś Star Rider oraz Miasteczko Srebrna Polana jest dla Ciebie otwarte!

★ Z jakich maści mogę wybierać?
To najlepsza część! Ze względu na to, że konie te zostały stworzone pod dużym wpływem pandorycznej energii, mogą zmieniać kolor! Jak tylko znajdziesz się w jorveskiej dzikości, magia konia zaczyna działać i nabierają one cudownych kolorów. Kiedy zbliżają się do stajni lub zaludnionych terenów wracają do normalnych kolorów.

Maści

Konie w pobliżu miast są "naturalnych" maści (np. kara), jednak z dala od zamieszkałych miejsc robią się kolorowe.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki