FANDOM

Jessica – antagonistka w Starshine Legacy: The Legend of Pandoria. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Jesienny Galop, Stajni Marzeń: Zimowy Rajd, Stajni Marzeń: Letnie Zawody oraz Star Stable Online. Jest jedną z generałów Garnoka. Pan Sands nazywa ją Księżniczką Mroku.

Starshine Legacy

Jessica

The Legend of Pandoria

Jessica rywalizuje z Anne o kontrakt z wytwórnią perfum, lecz jej prawdziwym celem jest zdobyć zdjęcia Anne, by posiąść jej duszę i pokonać Jeźdźców Dusz. Przy obecności Jessicy dusza Concorde zostaje odesłana do Pandorii. Na końcu gry wraz z panem Sandsem przez kopnięcie konia wpada do portalu.

Stajnia Marzeń

Jess

Jessica w stroju Księżniczki Mroku

Jesienny Galop

Jessica udostępnia trening krosu przy Firgrove, opiekuje się też rannym ptakiem.

Zimowy Rajd

Jessica stoi na wybiegu w Meander. Udostępnia tam parkur z przeszkodami i prosi gracza o przyniesienie siana.

35W5U8xfvcs

Zdjęcie Jessiki w garderobie w Akademii Gwiazd

Letnie Zawody

Jessica znajduje się na wybiegu w Zamkowej Zatoce. Udostępnia slalom między tyczkami (Pole Bending).

Star Stable Online

Jessica jest jednym z Jeźdźców Mroku. Po raz pierwszy gracz spotyka ją, gdy rusza po raz pierwszy do Dark Core, pojawia się także podczas drugiej, trzeciej i czwartej wyprawy. Próbowała porwać najlepszego szpiega Szpiegmistrza, Luciena, ale gracz wraz z Korą jej przeszkodzili.

Ciekawostki