FANDOM

Jessica – antagonistka w Starshine Legacy: The Legend of Pandoria. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Jesienny Galop, Stajni Marzeń: Zimowy Rajd, Stajni Marzeń: Letnie Zawody oraz Star Stable Online. Jest jedną z generałów Garnoka. Pan Sands nazywa ją Księżniczką Mroku.

Jessica.png

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Jessica rywalizuje z Anne o kontrakt z wytwórnią perfum, lecz jej prawdziwym celem jest zdobyć zdjęcia Anne, by posiąść jej duszę i pokonać Jeźdźców Dusz. Przy obecności Jessiki dusza Concorde'a zostaje odesłana do Pandorii. Na końcu gry wraz z panem Sandsem zostaje przez konia odesłana do portalu.

Jess.png

Jessica w stroju Księżniczki Mroku

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Jessica udostępnia trening krosu przy Firgrove, opiekuje się też rannym ptakiem.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Jessica stoi na wybiegu w Meander. Udostępnia tam parkur z przeszkodami i prosi gracza o przyniesienie siana.

35W5U8xfvcs.jpg

Zdjęcie Jessiki w garderobie w Akademii Gwiazd

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Jessica znajduje się na wybiegu w Zamkowej Zatoce. Udostępnia slalom między tyczkami (Pole Bending).

Star Stable Online

Jessica jest jednym z Jeźdźców Mroku. Po raz pierwszy gracz spotyka ją, gdy rusza po raz pierwszy do Dark Core, pojawia się także podczas drugiej, trzeciej i czwartej wyprawy, ale nic nie mówi. Kiedy gracz próbuje uwolnić Lisę z Pandorii, Jessica pojawia się wraz z innymi Jeźdźcami Mroku i śmieje się z niego.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki