FANDOM

Jezdzcy

Jeźdźcy Dusz (czasem zwani Gwiezdnymi Jeźdźcami) – grupa czterech osób ze specjalnymi mocami. Pojawiają się w Starshine Legacy oraz Star Stable Online. Ich zadaniem jest ochrona Jorvik przed Garnokiem i jego wysłannikami, takimi jak pan Sands i Jeźdźcy Mroku.

Członkowie

Kręgi

Krąg Gwiazdy

"Gwiazda łączy się z Błyskiem i leży na wschód od niego. Czerwony to kolor krwi; czerwone są również włosy tego, który przynosi życie."

Jeździec należący do kręgu gwiazdy ma moc dawania życia. Przejawia się to w leczeniu ran. Do tego kręgu należy Lisa.

Krąg Księżyca

"Księżyc stoi wysoko na północnym zachodzie. Wizje są mroczne, podobnie jak jeźdźcy przeszłości i przyszłości."

Jeździec należący do kręgu księżyca ma moc widzenia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Przejawia się to w otrzymywaniu wizji. Do tego kręgu należy Linda.

Krąg Słońca

"Słońce zniża się na południowym wschodzie. Jeździ ze złotymi włosami, niesiona na złotych skrzydłach, przeciwstawiając się czasowi i przestrzeni."

Jeździec należący do kręgu słońca ma moc pokonywania czasu i przestrzeni oraz przekraczania granic światów. Przejawia się to w otwieraniu portalu do Pandorii. Do tego kręgu należy Anne.

Krąg Błyskawicy

"Błyskawica schodzi prosto z północy. Duch wojownika jest niczym glina i skóra."

Jeździec należący do kręgu błyskawicy ma moc odbierania życia. Przejawia się to w odbieraniu dusz. Jeździec ten jest wojownikiem Jeźdźców Dusz. Do tego kręgu należy Alex.

Ciekawostki

Kushwgs80Ow

Jeden z concept artów w butiku

  • W butiku w Miasteczku Srebrnej Polany widnieją concept arty Jeźdźców Dusz autorstwa Johana Egerkransa, na których dziewczęta są przedstawione jako modelki w różnych strojach, niewykorzystanych jednak dotąd w żadnej z gier.
  • Choć postaci Jeźdźców Dusz pojawiają się także w serii Stajnia Marzeń, ich moce nie są w żaden sposób wspomniane ani pokazane.
  • Wszystkie dziewczyny oprócz Lisy mają po 18 lat (Lisa ma 17).