FANDOM

Jezdzcy.jpg

Jeźdźcy Dusz (czasem zwani Gwiezdnymi Jeźdźcami) – grupa czterech osób ze specjalnymi mocami. Ich zadaniem jest ochrona Jorvik przed Garnokiem i jego wysłannikami, takimi jak pan Sands. Istnieją cztery kręgi Jeźdźców Dusz: gwiazdy, księżyca, słońca i piorunu. Do grupy należą Lisa, Linda, Anne i Alex.

Kręgi

Gwiazda

Jeździec należący do kręgu gwiazdy ma moc dawania życia. Przejawia się to w leczeniu ran. Do tego kręgu należy Lisa.

Księżyc

Jeździec należący do kręgu księżyca ma moc widzenia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Przejawia się to w otrzymywaniu wizji. Do tego kręgu należy Linda.

Słońce

Jeździec należący do kręgu słońca ma moc pokonywania czasu i przestrzeni oraz przekraczania granic światów. Przejawia się to w otwieraniu portalu do Pandorii. Do tego kręgu należy Anne.

Piorun

Jeździec należący do kręgu pioruna ma moc odbierania życia. Przejawia się to w odbieraniu dusz. Jeździec ten jest wojownikiem Jeźdźców Dusz. Do tego kręgu należy Alex.

Ciekawostki

Kushwgs80Ow.jpg

Jeden z concept artów w butiku

  • W butiku w Miasteczku Srebrnej Polany widnieją concept arty Jeźdźców Dusz autorstwa Johana Egerkransa, na których dziewczęta są przedstawione jako modelki w różnych strojach, niewykorzystanych jednak dotąd w żadnej z gier.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki