FANDOM

Jasper Holbrook

Jasper Holbrook – postać w Star Stable Online. Znajduje się na Dyniowej Farmie Jaspera.

Star Stable Online

Jest pierwszą postacią, jaką spotykamy po odblokowaniu Doliny Złotych Wzgórz. Odgrywa również dużą rolę na początku gry, gdy próbujemy go przekonać do udostępnienia ludziom z Moorland Fortu Pinta. W młodości nazywany był "Królem Fortu Pinta". Na początku żywi do Thomasa Moorland nienawiść, gdyż obwinia go o śmierć swojej córki.

Na początku gry Jasper zamieszkuje dom nieopodal Fortu Pinta. Po pogodzeniu się z Thomasem wyprowadza się na dawno temu porzuconą Dyniową Farmę Jaspera w Dolinie Złotych Wzgórz.

Zadania

Od Jaspera otrzymujemy sporo zadań. Pojawiają się one już na początku gry. Musimy pogodzić go z Thomasem Moorland, którego obwinia o śmierć dziecka. Gdy wszystko kończy się szczęśliwie, udostępnia nam Fort Pinta i wyprowadza się na starą, porzuconą farmę.

Po odblokowaniu Doliny Złotych Wzgórz musimy pomóc Jasperowi na farmie, m.in. w uprawie dyń, naprawić podwózkę itp. Po oczyszczeniu i odnowieniu starego toru wyścigowego Jaspera w nagrodę możemy na nim jeździć. W późniejszym okresie otrzymujemy również od niego zadania ściśle powiązane z fabułą, o tajemniczych kamieniach.