FANDOM

James
James
Wiek 15
Zawód Król życia
Data urodzin 2 czerwca (bliźnięta)
Miejsce zamieszkania Fort Pinta
Ulubiona potrawa Fasolki Jelly Bean
Specjalne umiejętności Trochę tego i tamtego
Hobby Kasa
Pieniądze
Forsa
Rodzina Pani Cloudmill (matka)
Alex Cloudmill (siostra)
Największy wróg Buck

James Cloudmill – brat Alex w grach Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core i Star Stable Online. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Jesienny Galop.

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

James jest dręczony przez gang Bucka. Broniąc brata, Alex zostaje wyzwana przez Katję na wyścig na Wzgórzu Strachów. Gdy Katja wygrywa poprzez oszustwo i daje chłopakowi całusa w czoło, jego dusza zostaje zniewolona. Alex udaje się pokonać Katję i uwolnić duszę Jamesa, ale wciąż dręczą go wizje pana Sandsa.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

James prosi gracza o pomoc rannemu ptakowi.

Star Stable Online

James-0

James jest właścicielem stajni w Forcie Pinta. Mimo że wciąż wydaje się być dzieckiem, jego biznes prosperuje i ma wielu klientów. Jest bardzo skąpy i pierwszą rzeczą, o jaką się troszczy w dowolnej sprawie, są pieniądze. Niechętnie nagradza gracza za wykonane dla niego prace.

Przed drugą wyprawą na Platformę Wiertniczą Dark Core James ma koszmary świadczące o tym, że Katja wróciła do Jorvik. Z pomocą pani Holdsworth poznajemy jego sny, a poprzez wystraszenie go w Kopalni Damaszek chłopak odzyskuje spokojny sen.

Gracz pomaga w uniewinnieniu Jamesa, którego Administrator Fortu Pinta oskarżył o brak porządku i opłakany stan dróg w pobliżu fortu. Po udowodnieniu, że stoją za tym pracownicy G.E.D., którzy wypuścili na drogę wiewiórki powodujące zniszczenia (wszystko po to, żeby prowadzić prace wiertnicze w Forcie Pinta) chłopak odzyskuje dobre imię.