FANDOM

Herman Wetton – właściciel stadniny w Jorvik. Pojawia się w seriach Akademia Gwiazd, Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i w Star Stable Online. Jest bratem Kojota i pana Wettona.

Herman.jpg

Akademia Gwiazd: Epizod 2

Herman po raz pierwszy pojawia się w drugim epizodzie Akademii Gwiazd. Jest jurorem szkolnego apelu, a jego zagadka dotyczy koni. Pomaga graczowi uwolnić uwięzioną w stajni przyjaciółkę i przyznaje zwycięstwo Płonącemu Kwartetowi.

Akademia Gwiazd: Epizod 3

Herman pozwala graczowi trenować taniec w stadninie tuż przed występem w Black Light.

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Herman wita Lisę w stadninie i zgadza się, by ta dosiadła chorego Starshine. Później odmawia panu Sandsowi, gdy ten oferuje kupno konia.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Herman ostrzega Lindę, by trzymała się z dala od domu na Sosnowym Wzgórzu. Później zostaje uratowany przez Lisę i Lindę, gdy Sands i jego pomocnicy jadą do stadniny go skrzywdzić.

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Herman pomaga Anne przygotować się do sesji zdjęciowej oraz zawodów.

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Herman mówi Alex o polanie i tajemniczym Frippie, a także nadzoruje wyścig na Wzgórzu Strachów.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Herman stacjonuje w stadninie Jorvik i wprowadza gracza w świat Jorvik. Później zabiera dziewczynę na Puchar Claymore.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Herman usiłuje ocalić Zamek Hermana przed sabotażem pana Sandsa.

Star Stable Online

Kiedy gracz po raz pierwszy przybywa do Urodzajnych Hrabstw, to jego celem jest dostanie się do stajni Jorvik. Tam spotyka Steina oraz Johannę, którzy informują go, że Hermana nie ma i nie wiadomo, kiedy wróci. Jednak po uzyskaniu odpowiedniego poziomu reputacji we frakcji Stajni Jorvik Stein ujawnia, że Herman tak naprawdę ukrywa się w swoim domu, który znajduje się niedaleko. Później Herman odgrywa kluczową rolę w walce z G.E.D. oraz pomaga graczowi dostać się do Epony, gdzie zostaje złapany i uwięziony.

Komiksy

Herman wita Lisę w stajni jej pierwszego dnia w miasteczku. Gdy Sands porywa Starshine, jego ludzie atakują Hermana i nabijają mu guza na głowie, którego leczy potem Lisa. Herman dzwoni także do posterunkowego Konrada, by zgłosić porwanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki