FANDOM

Gt1.jpg

Galopujący Thompson (wśród polskich graczy znany również jako Tomasz)-postać występująca w Star Stable Online w okresie Halloween. Pojawia się o pełnych godzinach od szóstej wieczorem w Lesie Złotych Liści, Zapomnianych Polach, Lustrzanych Bagnach, Lodowym Lesie (Dolina Ukrytych Dinozaurów), Głuchych Lasach lub Zielonej Dolinie i galopuje po nich od 8 do 12 minut. Gdy się pojawia słychać ryk i krzyki, to samo dzieje się, gdy znika. Nie posiada głowy, w prawej ręce trzyma pochodnię, ma ogromnego, czarnego konia (Jorveskiego dzikiego konia) z płonącymi na pomarańczowo szczotkami pęcinowymi, grzywą i ogonem oraz oczami płonącymi na zielono. Jeśli Thompson znajdzie się w zasięgu wzroku gracza, boki ekranu staną się czarne formując kształt oka. Jeśli gracz zbliży się do niego, zostanie złapany.

PXStudioRuntimeMMO 2016-10-21 20-02-09-597.jpg

Komunikat wyświetlający się po spotkaniu z Thompsonem

PXStudioRuntimeMMO 2016-10-21 20-02-00-744.jpg

Thompson w Lodowym Lesie

Po złapaniu gracz, zostaje odesłany do stajni macierzystej, przed którą znajdzie czarny prezent z czerwoną wstążką, zawierający 100 szylingów Jorvik, bluzkę i przeklęty amulet. Jeśli uda mu się to ponownie, dostanie tylko szylingi i amulet.

Godziny

  • 18:00 - Głuche Lasy
  • 19:00 - Lasy Złotych Liści
  • 20:00 - Lodowy Las (Dolina Ukrytych Dinozaurów)
  • 21:00 - Zielona Dolina
  • 22:00 - Lustrzane Bagna
  • 23:00 - Zapomniane Pola
  • 00:00 - Lasy Złotych Liści
  • 01:00 - Lodowy Las

Więcej z Fandomu

Losowa wiki