FANDOM

Frakcje w Star Stable Online – grupy, u których możemy zdobywać reputację i wykonywać zadania w Star Stable Online. Jest kilka poziomów reputacji, każdy z nich zdobywa się poprzez osiągnięcie odpowiedniej ilości punktów.

Poziomy reputacji

  • Neutralna (0 - 499 pkt)
  • Towarzyska (500 - 1499 pkt)
  • Lubiana (1500 - 2999 pkt)
  • Popularna (3000 - 5999 pkt)
  • Podziwiana (6000 pkt)

Zadania

Zadania u większości frakcji liczy się jako wątki poboczne i gracz nie musi ich wykonywać, aby kontynuować rozgrywkę. Jednak istnieją też takie frakcje, u których reputacja jest wymagana, żeby poznać dalszą fabułę gry. Jest to np. Krąg Słońca, w którym odbywa się nasz trening Druida. Jeśli osiągniemy tam odpowiedni poziom reputacji, to odblokują nam się nowe zadania związane z głównym wątkiem gry.

Dzięki wysokiej reputacji możemy kupować lepsza ubrania lub sprzęt, a także konie (jedynie w przypadku Fiordów oraz kuców walijskich).

Oznaczenia nad postaciami

Serduszko

Żółte serduszko

Charakterystycznymi znakami dla reputacji są oznaczenia nad głowami postaci. Wyróżniamy 2 rodzaje:
  • niebieski wykrzyknik - informuje nas, że postać ma dla nas dzienne zadanie. Takim zadaniem jest np. wyścig, którzy możemy wykonać raz dziennie. Daje nam on odpowiednią sumę punktów dla danej frakcji.
  • żółte serduszko w kółeczku - informuje nas, że postać będzie miała dla nas zadanie, jeśli osiągniemy wymagany poziom reputacji. Wtedy serduszko zmieni się na żółty wykrzyknik charakterystyczny dla zadań.

Zdobywanie punktów

Wykrzyknik

Niebieski wykrzyknik

Istnieją różne sposoby na podwyższenie reputacji:
  • wykonywanie dziennych zadań oznaczonych niebieskim wykrzyknikiem
  •  startowanie w wyścigach, również oznaczonych niebieskim wykrzyknikiem
  •  wykonywanie zwykłych zadań

Lista frakcji