FANDOM

"Fort Pinta został zbudowany w czasach Wikingów, kiedy wojna ogarnęła ziemię. Dzisiaj to popularna atrakcja turystyczna."
Fortpinta --Screen-SL--

Fort Pinta – miasteczko znajdujące się w południowej części Srebrnej Polany. Fort został zbudowany w XIII wieku przez Jona Jarla. Później został zmodernizowany w XVI wieku.

Miasteczko uległo renowacji w aktualizacji 16.09.2015r. Zmienił się jego wygląd ogólny i zwiększyła się ilość miejsca wokół fontanny.

Stajnia i Fort Pinta

Fort Pinta jest typowym miasteczkiem turystycznym oraz wypoczynkowym. Znajduję się w nim średniowieczny zamek, stajnia, punkt sprzedaży koni, fryzjer, sklep zoologiczny i wiele innych sklepów. Stajnia jest nieco oddalona od głównego rynku w fortu. W pobliżu stajni znajduje się punt sprzedaży koni oraz transport koni. Pod samym fortem jest plaża, na której można brać udział w mistrzostwach, a także kąpać się ze swoim koniem. Obok znajduje się także port, z którego odpływają promy i barka.Tuż przed mostem do Fortu Pinta znajduje się przystanek autobusowy do Miasta Jorvik. W czasie wakacji Tim Hooper miał tutaj swój bar, gdzie można było zdobywać punkty reputacji.

Kawiarnia i dyskoteka

Dyskoteka

Kawiarnia i dyskoteka znajduje się w Forcie Pinta z widokiem na morze. Dyskoteka jest otwarta w piątkowe i sobotnie wieczory.

Port Fortu Pinta

Port Fortu Pinta leży w południowej części fortu. W porcie znajdują się kursujące promy oraz barka gdzie można kupić kuce Jorvik.

Postacie

Konie do kupienia

Stajnie na wyspie Jorvik
Starshine Legacy: Stadnina Jorvik
Akademia Gwiazd: Stadnina Jorvik
Stajnia Marzeń: Jesienny Galop: Stadnina JorvikHillcrestValedaleFirgrove
Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd: Stadnina MeanderStadnina Cape PointStadnina na Sosnowym Wzgórzu
Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda: Stadnina w RockvilleStadnina w BayridgeStadnina w Beauvista
Stajnia Marzeń: Letnie Zawody: Ranczo KojotaFarma GrzechotnikaStadnina Cod Point
Star Stable Online: Stajnia MoorlandFort PintaFirgroveValedaleFarma Steve'aStajnia Złotych LiściStadnina JorvikStajnia Nowej GraniDundull