FANDOM

Fortpinta --Screen-SL--

Fort Pinta – miasteczko znajdujące się w południowej części Srebrnej Polany. Fort został zbudowany w XIII wieku przez Jona Jarla. Później został zmodernizowany w XVI wieku.

Miasteczko uległo renowacji w aktualizacji 16.09.2015r. Zmienił się jego wygląd ogólny i zwiększyła się ilość miejsca wokół fontanny.

Stajnia i Fort Pinta

Fort Pinta jest typowym miasteczkiem turystycznym oraz wypoczynkowym. Znajduję się w nim średniowieczny zamek, stajnia,punkt sprzedaży koni, fryzjer, sklep zoologiczny oraz wiele sklepów. Stajnia jest nieco oddalona od głównego rynku w fortu. W pobliżu stajni znajduje się punt sprzedaży koni oraz transport koni. Pod samym fortem jest plaża, na której można brać udział w mistrzostwach a także kąpać się ze swoim koniem. Tuż przed mostem do Fortu Pinta znajduje się przystanek autobusowy do Miasta Jorvik. W czasie wakacji Tim miał tutaj swój bar, gdzie można było zdobywać punkty reputacji.

Kawiarnia i dyskoteka

Dyskoteka

Kawiarnia i dyskoteka znajduje się w Forcie Pinta z widokiem na morze. Dyskoteka jest otwarta w piątkowe i sobotnie wieczory.

Port Fortu Pinta

Port Fortu Pinta leży w południowej części fortu. W porcie znajdują się kursujące promy oraz barka gdzie można kupić kuce Jorvik.

Postacie

Konie do kupienia