FANDOM

Darko
Darko
Wiek ?
Zawód Szef Instytutu Koszmarów Dark Core
Data urodzin 29 listopada (strzelec)
Miejsce zamieszkania ŚCIŚLE TAJNE
Miejsce urodzenia Norwegia
Ulubiona potrawa śledź marynowany
Specjalne umiejętności Wróżenie z płomieni
Psychokineza
Duma
Frakcja Dark Core

Darko – postać w Star Stable Online. Pojawia się podczas trzeciej wyprawy do Dark Core.

Star Stable Online

Gracz dowiaduje się od Lindy, że Darko jest strasznym przeciwnikiem dla Strażników Aideen. To prawa ręka pana Sandsa, lektor, rodzaj nauczyciela, a także twórca koni mroku. Podczas swojej wizyty na platformie wiertniczej, Darko przekazuje Jeźdźcom Mroku, że nadchodzi czas na działanie i są blisko uwolnienia czwartego generała - Elise, jednak gracz może być dla nich sporym zagrożeniem.

Darko powstrzymuje gracza przed uwolnieniem Anne i próbuje ją zatrzymać w Pandorii. Gdy się to nie udaje, rusza za dziewczyną do Sekretnego Kamiennego Kręgu, jednak zostaje odesłany z powrotem przez Frippa. Darko spotyka się także z panią Drake w Jarlaheim, by wynegocjować Hermana oraz udział w wydobyciu drakonium w zamian za dostarczenie maszyn wiertniczych.

Ciekawostki

  • Darko jest pierwszą postacią oprócz Pani Cloudmill, która posiada nowe animacje i porusza ustami gdy mówi.
  • Górna część laski, którą Darko trzyma w lewej ręce, przedstawia czaszkę konia.