FANDOM

Dark Core
Dc

Logo Dark Core

Dark Core – dowodzona przez pana Sandsa organizacja w Jorvik, której celem jest uwolnić Garnoka, ale według oficjalnych informacji, on i jego korporacja wydobywają na wybrzeżu Jorvik ropę. Pojawia się w Starshine Legacy i Star Stable Online. Z zewnątrz wydają się poważną korporacją, jednak ich cele są bardziej nikczemne.

Starshine Legacy

Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

W pierwszej części niewiele wiadomo na temat Dark Core. Lisa i Linda znajdują w bibliotece stare zdjęcie osoby, która przypomina pana Sandsa, oraz zapiski na temat organizacji. Gdy Starshine choruje, Sands mówi, że "reprezentuje ludzi, którzy pomagają potrzebującym koniom". W komiksie dowiadujemy się też, że na platformie Dark Core pracuje ojciec Lisy.

Tajemnice Sosnowego Wzgórza

W drugiej części zostaje nam przybliżona historia korporacji w starych wydaniach Życia Jorvik. Dawniej firma przeprowadzała odwierty na morzu i prace kopalniane, lecz została zamknięta z powodu katastrofy, w której zginęło wielu górników.

The Riddle of Dark Core

W ostatniej części poznajemy prawdziwe plany Dark Core - uwolnienie Garnoka. Plany zostają udaremnione, lecz zło nie zostało pokonane, a jedynie uśpione, co jest kontynuowane w grze Star Stable Online.

Star Stable Online

Dark Core współpracuje z firmą G.E.D. Zadaniem gracza jako Jeźdźca Dusz jest walka z Dark Core.

Siedziba firmy znajduje się na otwartym morzu i jest znana jako Platforma Dark Core. W siedzibie jest wielu strażników, których postać musi unikać, aby nie zostać złapaną.

Ciekawostki

  • Kiedyś istniał bug, który uniemożliwiał graczowi poruszanie się po Platformie Dark Core w momencie rozpoczęcia misji. Można było jedynie pisać na chacie. Co ciekawe, bug nie znikał nawet po wylogowaniu się z gry, co skutkowało utknięciem i niemożnością kontynuowania rozgrywki. Na szczęście został szybko zauważony i wyeliminowany.
  • Choć sama organizacja Dark Core nie jest wspomniana w Stajni Marzeń, w części drugiej na Sosnowym Dworku znajduje się samochód z logo firmy, a wokół Sosnowego Wzgórza można spotkać wielu pracowników. Ten sam samochód i pracowników widać na bagnach w części czwartej.