FANDOM

Concorde
Concorde
Specjalne umiejętności Krąg Słońca
Walki
Odlotowość
Rasa Jorvik gorącokrwisty

Szwedzki koń gorącokrwisty(teraz)

Jeździec Anne

Concorde – koń Anne w grach Starshine Legacy i Star Stable Online. Należy do stadniny Jorvik, której właścicielem jest Herman. Jego rasa to Jorvik Gorącokrwisty.

Starshine Legacy

Concorde pojawia się już w pierwszej części gry, jest pierwszym koniem, jakiego Lisa spotyka w stadninie Jorvik. W trzeciej części jego dusza zostaje zabrana do Pandorii i Anne musi iść tam, by ją odnaleźć. Później koń pomaga Anne dostać się na platformę wiertniczą.

Star Stable Online

Concorde zaginął, podobnie jak Anne. Druidzi bezskutecznie poszukują obojga.

Według Katji koń nie dotarł do Pandorii, tak jak było zaplanowane, i być może zginął, lecz nie wiadomo, czy można wierzyć jej słowom. Gracz dowiaduje się jednak, że dusza Concorde'a wciąż żyje i być może uda się go uratować.

StarStable 2018-07-18 12-06-30

Mały Concorde

Protagonistka czuje obecność Concorde'a w jednej z klatek cyrkowych Ydrisa, ale zjawia się Xin i przepędza ją. Początkowo cyrkowiec nie zamierza współpracować; dopiero po zniszczeniu Zegara Kosmicznego i przepędzeniu Garnoka Ydris oddaje Concorde'a, gdyż jest mu zbędny w Magicznym Cyrku. Po udanej misji ratunkowej gracz wraca na padok Valedale, aby Jeźdźcy Dusz, ich konie oraz Rhiannon mogli zobaczyć nowego Concorde'a.

Ciekawostki

  • Concorde jest perfekcyjnie wyszczotkowany i zadbany, tak jak jego jeździec Anne.
  • Jest pyszny i uparty. Uważa się za najwspanialszego i najlepiej wytrenowanego konia w Jorviku.