FANDOM

Centrum Jeździeckie Srebrnej Polany – jedno z miejsc w Star Stable Online. Należy do kompleksu Winnicy Srebrnej Polany złożonej także z dworu baronowej, ogrodu i okolicznych pól. Jest własnością Baronowej, a tutejszą stajenną jest Judy. Można tutaj także przenieść swoją stajnię macierzystą.

Star Stable Online

Opis

Centrum należy do kompleksu winnicy baronowej złożonego również z dworu, ogrodu i okolicznych pól winogronowych. Technicznie rzecz biorąc jej teren jest wyznaczony tylko do białego płotu przed stajnią i murku za nią, lecz praktycznie jest traktowany jako prawie cała lewa strona winnicy, a czasami nawet jako dwór. Naturalnie stoi tu John oraz możemy przenieść do centrum naszą stajnię macierzystą. Za codzienne zadania dotyczące opieki odpowiada Judy, choć formalnie stajenną jest Linda. Łącznie jest tu do kupienia 10 koni oraz funkcjonują 2 sklepy - jeden z jedzeniem, a drugi z wyposażeniem, prowadzony przez Doyla.

W centrum jeździeckim spotykamy się z Jeźdźcami Dusz i wykonujemy z nimi sporo ważnych dla fabuły zadań. Poznajemy tu również m.in. Sabine, Baronową i Alex. Judy, Carney'a i Godfrey'a.

Postacie

Postacie występujące na terenie centrum jeździeckiego:

Konie do kupienia

Ciekawostki

  • Centrum wraz z całym kompleksem winnicy uległo renowacji w aktualizacji 6 kwietnia 2016 roku. Jednakże nie odnowiono piwnic, biblioteki i restauracji.