FANDOM

Carin.png

Stary portret Carin

Carin –  właścicielka i stajenna Stajni Złotych Liści w grze Star Stable Online.

Carin.jpg

Aktualny portret Carin

Star Stable Online

Carin2.jpg

Carin w grze

Opis

Carin jest jednocześnie właścicielką i stajenną Stajni Złotych Liści. Pierwszy raz o niej słyszymy, gdy burmistrz Klaus mówi nam o lokalnej stajni. Za opłatą może wynająć dla nas pokój na noc. Ma rudawe, krótkie włosy zebrane w kitkę i zielone oczy oraz nosi czerwoną bluzę z białą bluzką , czerwone spodnie, a także zielone kalosze z żółtą podeszwą.

Zadania

Jednorazowe

Po przyjeździe wita nas, krótko opowiada o przybytku i prosi o pomoc w znalezieniu portfela Ewy. Po tym pomagamy jej oczyścić plażę ze śmieci i zawiesić koła ratunkowe. Później daje nam również wskazówki o budowaniu parkuru na wybiegu. Po przetestowaniu wyścigu prosi nas o pozbieranie podków pogubionych na jego trasie przez zawodników. Kolejnego dnia pomagamy jej przetransportować konia do kapitana Brusa.

Okazyjne

Gdy Ferdinand stacjonuje ze swoim targiem w wiosce Zachodniego Przylądka prosi nas, żebyśmy poszli do Carin po lek na chorobę morską dla jego koni. Ta z kolei każe nam zebrać 5 zielonych plażowych kwiatów, gdyż są one najlepszą receptą na dolegliwość. Na koniec mówi żeby wymieszał rośliny z jedzeniem dla zwierząt i prosi żebyśmy go pozdrowili.

Ciekawostki

  • W starszej wersji gry była blondynką i miała piwne oczy.
  • Daje nam więcej szylingów za codzienne obowiązki niż inni stajenni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki