FANDOM

Burmistrz Klaus

Burmistrz Klaus – postać w Star Stable Online. Jest burmistrzem Doliny Złotych Wzgórz.

Charakterystyka

Klaus jest burmistrzem wioski Zachodniego Przylądka i byłym mężem czarownicy Pi. Bardzo ją kochał, ale zaczęła interesować się magią, a skutkiem tego było ich rozstanie. Posiada czarną brodę oraz wąsy. Nosi czarny garnitur, cylinder, czarne lakierki oraz zielony krawat z białymi, poprzecznymi paskami. Ma również siostrę. W stosunku do gracza jest miły i często prosi go o pomoc.

Biografia

Po raz pierwszy gracz słyszy o nim od radnego Srebrnej Polany, gdy okazuje się, że Południowa Żelazna Brama jest wciąż zamknięta. Po dorobieniu dodatkowego klucza przez Conrada Marsdeena gracz otwiera bramę i dociera do Zachodniego Przylądka. Tam okazuje się, że oryginalny klucz został skradziony. Gracz pomaga w poszukiwaniach i zwraca burmistrzowi zgubę. Później gracz transportuje do kapitana Brusa jego rodzinny zestaw chińskiej porcelany dla jego siostry. Potem okazuje się, że mapy burmistrza Klausa zostały również skradzione. Gracz pomaga w ich odnalezieniu i zwraca je właścicielowi

BurmistrzKlaus

Ciągi zadań

Jednorazowe

Zagubiony klucz do bramy

Po dotarciu do Zachodniego Przylądka okazuje się, że pudełeczko z kluczem do Południowej Żelaznej Bramy zostało skradzione, a jedyną poszlaką są odciski lewego buta. Podążając tym tropem gracz trafia do Przybrzeżnego Labiryntu. Po przejściu przez jego początek znajduje skrzyneczkę niestety bez kluczyka. Kontynuując poszukiwania trafia do Nory Przemytników, gdzie Rob i Bob trzymają swoje towary. Po krótkiej rozmowie z nimi dostaje klucz w zamian za utrzymanie w tajemnicy istnienia ich kryjówki. Gracz później zwraca zgubę prawowitemu właścicielowi.

Kłopoty Kapitana Brusa

Kapitan Brus wysyła gracza po dodatkowy ładunek do swojej ładowni. Okazuje się nim być bardzo delikatny, chiński zestaw do herbaty burmistrza, który chciałby wysłać swojej siostrze w Jarlaheim. Gracz powoli przewozi skrzynie do kapitana. Gdy statek ma już odpłynąć z ładunkiem, okazuje się, że nigdzie nie ma Pierwszego Oficera. Kapitan Brus prosi gracza o odnalezienie go. Gdy gracz odnajduje Pierwszego Oficera, oficer mówi, że zgubił mapy bez, których nie może wyruszyć statkiem. Prosi gracza o pomoc. Gracz pyta się burmistrza Klausa czy nie mógłby pożyczyć swoich map. Niestety okazuje się, że zostały one skradzione razem z kluczem. Po kolejnych odwiedzinach u Roba i Boba gracz dowiaduje się, że mapy porwał wiatr i może je wziąć, jeśli je złapie. Po zebraniu niesfornych map gracz zabiera je do burmistrza, który następnie prosi gracza o danie ich Pierwszemu Oficerowi.

Ciekawostki