FANDOM

Blanka - blog 7

Obraz burmistrza w zamku

Burmistrz Klaus – sprawuje władzę nad wioską Zachodni Przylądek w Star Stable Online.

Star Stable Online

Charakterystyka

Klaus jest burmistrzem wioski Zachodniego Przylądka i byłym mężem czarownicy Pi. Bardzo ją kochał, ale zaczęła interesować się magią, a skutkiem tego było ich rozstanie. Nosi czarny garnitur, cylinder, czarne lakierki oraz zielony krawat z białymi, poprzecznymi paskami. Ma także czarną brodę i wąsy oraz całkiem gęste brwi. Posiada nieznaną nam siostrę. W stosunku do gracza jest miły i często prosi go o pomoc.

Historia

Po raz pierwszy słyszymy o nim od radnego Srebrnej Polany, gdy okazuje się, że Południowa Żelazna Brama jest wciąż zamknięta. Po dorobieniu sobie dodatkowego klucza otwieramy ją i docieramy do Zachodniego Przylądka. Tam okazuje się, że oryginalny klucz został skradziony. Naturalnie pomagamy w poszukiwaniach i zwracamy burmistrzowi zgubę. Później również transportujemy do kapitana Brusa jego rodzinny zestaw chińskiej porcelany dla jego siostry i zwracamy skradzione mapy.

PortretKlausa

Portret Klausa

BurmistrzKlaus

Postać burmistrza

Ciągi zadań

Jednorazowe

Zagubiony klucz do bramy

Po dotarciu do Zachodniego Przylądka okazuje się, że pudełeczko z kluczem do Południowej Żelaznej Bramy zostało skradziony, a jedyną poszlaką są odciski lewego buta. Podążając tym tropem trafiamy do Przybrzeżnego Labiryntu. Po przejściu przez jego początek znajdujemy skrzyneczkę niestety bez kluczyka. Kontynuując poszukiwania trafiamy do Nory Przemytników, gdzie Rob i Bob trzymają swoje towary. Po krótkiej rozmowie dostajemy klucz w zamian za utrzymanie w tajemnicy istnienia ich kryjówki i zwracamy zgubę prawowitemu właścicielowi.

Kłopoty Kapitana Brusa

Kapitan Brus wysyła nas po dodatkowy ładunek do swojej ładowni. Okazuje się nim bardzo delikatny, chiński zestaw do herbaty burmistrza, który chciałby wysłać swojej siostrze w Jarlaheim. Musimy go powoli przewieść w skrzyni do samego kapitana. Również Pierwszy Oficer kapitana ma problem ze swoimi mapami i prosi nas o pomoc. My z kolei próbujemy pożyczyć nowe od burmistrza. Niestety zostały one skradzione razem z kluczem. Po kolejnych odwiedzinach u Roba i Boba dowiadujemy się, że mapy porwał wiatr i możemy je wziąć, jeśli je złapiemy, co jest niełatwe. Po zebraniu niesfornych map oddajemy je burmistrzowi.

Ciekawostki