FANDOM

Anne von Blyssen –  postać występująca w seriach Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i Star Stable Online. Należy do Jeźdźców Dusz, jej symbolem jest słońce, a koniem Concorde. Posiada moc otwierania portalu do Pandorii. Pochodzi z bogatej rodziny, jej ojciec jest jednym z najważniejszych ludzi w Jorvik. Bywa rozpieszczona, bardzo ważny jest dla niej wygląd, ale jest osobą całkowicie oddaną swoim przyjaciołom.

Anne

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Anne pomaga Lisie odnaleźć się w szkole, a w zamian żąda przekazania jej numeru telefonu Joshowi. Później powiadamia Lisę o porwaniu Starshine i pomaga jej szukać wskazówek, gdzie mógł zostać zabrany.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Anne jest jedną z osób, z którymi Linda musi przeprowadzić wywiad do gazetki szkolnej.

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Anne jest postacią grywalną w tej części.

Chce zostać nową twarzą perfum, ale gdy przez Jessicę Concorde choruje, Anne udaje się do Pandorii po jego duszę. Później udaremnia plan Sandsa i Jessici, którzy chcą wykorzystać zdjęcia Dereka do zdobycia duszy dziewczyny.

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Anne otwiera portal do Pandorii, by Jeźdźcy Dusz mogli powstrzymać Garnoka.

Anne-ride

Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda

Anne udostępnia trening na arenie w Słonecznej Dolinie, a potem zabiera gracza na zawody Pucharu Rodilli. Prosi też o dostarczenie flag od Gerarda i przystrojenie nimi areny.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Anne znajduje się na Wybiegu Grzechotnika.

Star Stable Online

Anne

Druidzi długo nie mogli zlokalizować Anne, ale później Frippowi i Druidom udało się. Niestety Jeźdźcy Mroku ukryli ją głębiej w wymiarze, ponieważ Jeźdźcy Dusz i gracz poprzednio zbyt łatwo uwolnili Lisę. Anne jest ukryta tak głęboko, że pradawne drzewa nie mają tam zasięgu, a wpływ Garnoka jest o wiele silniejszy. Druidom jednak udało się odnaleźć portal, który prowadzi dokładnie w tamto miejsce. Gdy gracz odnajduje Anne jest uwięziona w krysztale Pandorii, ale nie udaje się jej uwolnić, ponieważ przeszkodził w tym Darko.

ObrazAnne

Komiksy

Gdy Lisa z ojcem dojeżdżają do Jorvik i prawie potrącają Anne jadącą na Concordzie, dziewczyna jawi się jako zarozumiała i arogancka. W szkole Anne również nie jest dla Lisy zbyt miła, ale to ulega drobnej zmianie w stadninie koni. W drugiej części komiksu Anne otrzymuje wiadomość od cichego wielbiciela i idzie do Leonardo, lecz spotyka tam Alex. Okazuje się, że to Fripp wezwał je, by pomogły przyjaciółkom.

Ciekawostki

  • Anne jest jedyną z Jeźdźców Dusz, która nie pojawiła się we wszystkich częściach Stajni Marzeń, ale też jedyną, z którą gracz jedzie na zawody.