FANDOM

Anne von Blyssen –  postać występująca w seriach Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i Star Stable Online. Należy do Jeźdźców Dusz, jej symbolem jest słońce, a koniem Concorde. Posiada moc otwierania portalu do Pandorii. Pochodzi z bogatej rodziny, jej ojciec jest jednym z najważniejszych ludzi w Jorvik. Bywa rozpieszczona, bardzo ważny jest dla niej wygląd, ale jest osobą całkowicie oddaną swoim przyjaciołom.

Starshine Legacy

Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Anne pomaga Lisie odnaleźć się w szkole, a w zamian żąda przekazania jej numeru telefonu Joshowi. Później powiadamia Lisę o porwaniu Starshine i pomaga jej szukać wskazówek, gdzie mógł zostać zabrany.

Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Anne jest jedną z osób, z którymi Linda musi przeprowadzić wywiad do gazetki szkolnej.

The Legend of Pandoria

Anne jest postacią grywalną w tej części.

Anne chce zostać nową twarzą perfum, dlatego stara się oczarować fotografa Dereka, by wybrał ją zamiast Jessiki. Rywalizacja przenosi się do stadniny, ale gdy przez Jessicę Concorde choruje, Anne jest zmuszona iść do sekretnego kamiennego kręgu. Fripp nakazuje jej udać się do Pandorii po duszę konia. Później Anne udaremnia plan Sandsa i Jessiki, którzy chcą wykorzystać zdjęcia Dereka do zdobycia duszy dziewczyny. Concorde odsyła ich z powrotem do portalu, a Anne wygrywa kontrakt modelki i umawia się z Derekiem.

The Riddle of Dark Core

Anne otwiera portal do Pandorii, by Jeźdźcy Dusz mogli powstrzymać Garnoka.

Anne-ride

Stajnia Marzeń

Wiosenna Przygoda

Anne udostępnia trening na arenie w Słonecznej Dolinie, a potem zabiera gracza na zawody Pucharu Rodilli. Prosi też o dostarczenie flag od Gerarda i przystrojenie nimi areny.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Anne znajduje się na Wybiegu Grzechotnika.

Star Stable Online

Anne

Druidzi długo nie mogli zlokalizować Anne, ale później Frippowi i Druidom udało się. Niestety Jeźdźcy Mroku ukryli ją głębiej w wymiarze, ponieważ Jeźdźcy Dusz i gracz poprzednio zbyt łatwo uwolnili Lisę. Anne jest ukryta tak głęboko, że pradawne drzewa nie mają tam zasięgu, a wpływ Garnoka jest o wiele silniejszy. Druidom jednak udało się odnaleźć portal, który prowadzi dokładnie w tamto miejsce. Gdy gracz odnajduje Anne, jest uwięziona w krysztale na Wyspie Więziennej, ale nie udaje się jej uwolnić, ponieważ przeszkodził w tym Darko.

Screen Shot 2018-04-28 at 15.27.51
ObrazAnne

Komiksy

Gdy Lisa z ojcem dojeżdżają do Jorvik i prawie potrącają Anne jadącą na Concordzie, dziewczyna jawi się jako zarozumiała i arogancka. W szkole Anne również nie jest dla Lisy zbyt miła, ale to ulega drobnej zmianie w stadninie koni. W drugiej części komiksu Anne otrzymuje wiadomość od cichego wielbiciela i w tajemnicy przed matką idzie do Leonardo, lecz spotyka tam Alex. Okazuje się, że to Fripp wezwał je, by pomogły przyjaciółkom.

Ciekawostki

  • Anne jest jedyną z Jeźdźców Dusz, która nie pojawiła się we wszystkich częściach Stajni Marzeń, ale też jedyną, z którą gracz jedzie na zawody.