FANDOM

American Paint Horse
PaintSSO
Mówi się, że rasa Pinto pochodzi od jednego z koni, które hiszpański odkrywca Cortez przywiózł ze sobą, gdy dopłynął do Ameryki Północnej. Konie te stały się bardzo popularne wśród wielu indiańskich plemion. Są niezawodne i bardzo wszechstronne. Występują w trzech umaszczeniach: overo, tobiano i tovero.

[Dalsza część opisu jest zależna od umaszczenia.] W przypadku tobiano: Tobiano zwykle mają ciemne nogi, a biel nie przechodzi przez grzbiet. W przypadku Tovero: Tovero jest mieszaniną łat typowych dla overo i tobiano. W przypadku Overo: Overo zwykle mają jeden lub oba boki całkowicie ciemne, a nogi najczęściej białe.

Wersje kolorystyczne Nowe:

Kasztanowatosrokaty
Karosrokaty
Myszatosrokaty
Siwojabłkowitosrokaty
Stare:
Kasztanowatosrokaty
Karosrokaty
Ciemnogniadosrokaty

Bonus do umiejętności Siła +2

Posłuszeństwo +2
Szybkość +0
Wytrzymałość +0
Zwinność +2

Miejsce kupna Farma Marleya
Poziom odblokowania 1
Koszt 890 Star Coins

American Paint Horse – rasa dostępna w Stajni Marzeń: Letnie Zawody oraz Star Stable Online.

Stajnia Marzeń: Letnie zawody

American Paint Horse -Tobiano

APH w Stajni Marzeń

W tej grze konie te występują w dwóch różnych maściach. Konie można kupić od 1 lub 2 poziomu i kosztują 250 lub 450 szylingów (cena oraz poziom zależą od maści). Pod względem statystyk są raczej słabe, ich najlepsze umiejętności to dyscyplina, wytrzymałość, a w przypadku droższego konia, siła.

Star Stable Online

Paint

Stary model APH

Jest to kolejna rasa, która występuje w dwóch rożnych modelach. Starszy model kosztuje 680 Star Coins i został dodany 10 lipca 2013.

Nowy model został dodany 3 lipca 2015 i ma taką samą budowę jak American Quarter Horse, różni się jedynie dostępnymi maściami. Kolejna maść tej rasy pojawiła się 1 lipca 2015 roku, razem z dwoma wariantami Appaloosa.